Emne: Entertainmentshop? ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
Makrelsalat Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
Sendt: 23 December 2005 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har for nyligt bestilt 4 plakater fra deres hjemmeside.
De har et stort udvalg, men det er kun få der er på lager! Derfor bestilte jeg nogle af dem, som der nu var på lager, hvilket jeg gjorde en lørdags. Jeg regnede derfor med at de senest ville blive afsendt tirsdag. 
Jeg gik i tirsdags ind og tjekkede deres hjemmeside, for at se hvor langt mine plakater var nået og om de var sendt. Det var de til min store forbavselse ikke og der stod som da jeg havde sendt bestillingen: "Afventer behandling". Lige nedenunder stod der også: "Betalingen er endnu ikke modtaget!", nej gud f**den er den ikke det! Jeg har jo bestilt på efterkrav, hvilket der står lige ved siden af.
Jeg tog mig derfor til panden i forhåbning om at de ville komme senest fredag, så de kunne blive pakket ind og lagt under juletræet. Jeg sendte derefter en e-mail hvor jeg klagede over problemet og fortalte at jeg ventede et svar inden 24 timer. Jeg fik et svar næste formiddag, hvor de skrev at bestillingen var røget i bunken med forudbetaling! Og at de ikke kunne nå frem før jul! Hvis det var muligt kunne jeg hente dem i Odense og spare efterkravsgebyret! Når ja, og betale samme sum penge for transport og bruge al min tid på det.
Jeg regner derfor med at de bliver/blev sendt i dag, og at jeg derfor modtager dem lørdag. 
Skal hen på foråret bestille 4 plakater mere, gerne i samme størrelse, men ved ikke om jeg gider det bøvl med FilmWorld's Entertainmentshop igen. 
- Er der nogle som har haft en god oplevelse med dem? __________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
Til top |
|
|
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
Sendt: 23 December 2005 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror desværre ikke du skal regne med at modtage dem i morgen....jeg tror sgu post-dk holder julelukket. Men ellers en kedelig sag. Glædelig jul, trods alt Morten __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
Til top |
|
|
Makrelsalat Forum Bruger

|
Sendt: 24 December 2005 kl. 09:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tusinde tak og i lige måde!
- Jeg sendte dem en e-mail i går, om at jeg krævede at de svarede på
mit tilbud. Det var at jeg fik deres "Men In Black II" plakat med
gratis som en undskylding. Den kostede jo alligevel kun 29kr, så hvis
deres service var i top, ville de jo sende den med.
Nu ved jeg ikke om de svarer, eller om jeg får en ekstra plakat med som
undskylding, men en ting er sikkert: Jeg får dem ikke før jul og det er
deres fejl. Derfor kunne de godt yde ekstra service når dette sker.
Også selvom man har det travlt i denne tid...
__________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
Til top |
|
|
Makrelsalat Forum Bruger

|
Sendt: 24 December 2005 kl. 09:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
- Har lige tjekket min mail, og fik en mail i går aftes, hvor der stod at de sender plakaten med og beklager over diverse ting.
Så deres service var ikke helt så dårlig som jeg troede, og jeg bestiller gerne plakater fra dem igen! 
Rasmus
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 24 December 2005 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Makrelsalat skrev:
De har et stort udvalg, men det er kun få der er på lager! Derfor bestilte jeg nogle af dem, som der nu var på lager, hvilket jeg gjorde en lørdags. Jeg regnede derfor med at de senest ville blive afsendt tirsdag. 
Jeg gik i tirsdags ind og tjekkede deres hjemmeside, for at se hvor langt mine plakater var nået og om de var sendt. Det var de til min store forbavselse ikke og der stod som da jeg havde sendt bestillingen: "Afventer behandling". Lige nedenunder stod der også: "Betalingen er endnu ikke modtaget!", nej gud f**den er den ikke det! Jeg har jo bestilt på efterkrav, hvilket der står lige ved siden af.
Jeg tog mig derfor til panden i forhåbning om at de ville komme senest fredag, så de kunne blive pakket ind og lagt under juletræet. Jeg sendte derefter en e-mail hvor jeg klagede over problemet og fortalte at jeg ventede et svar inden 24 timer. Jeg fik et svar næste formiddag, hvor de skrev at bestillingen var røget i bunken med forudbetaling! Og at de ikke kunne nå frem før jul! Hvis det var muligt kunne jeg hente dem i Odense og spare efterkravsgebyret! Når ja, og betale samme sum penge for transport og bruge al min tid på det.
Jeg regner derfor med at de bliver/blev sendt i dag, og at jeg derfor modtager dem lørdag. 
Skal hen på foråret bestille 4 plakater mere, gerne i samme størrelse, men ved ikke om jeg gider det bøvl med FilmWorld's Entertainmentshop igen. 
- Er der nogle som har haft en god oplevelse med dem? |
|
|
Nu er det jo ikke dårlig service at begå fejl, så jeg kan da ikke se at du er blevet dårligt behandlet ?
Hvis en parkeringsvagt glemmer at give dig en parkeringsbøde, fordi han overser din bil, er det jo også en fejl, og næppe noget han gør for at glæde dig ?! 
Du må vel regne med at de fejl der 'går ud over dig' nogenlunde udjævner sig selv, i fejl der generer, og fejl der kommer dig til gode.
Jeg syntes faktisk at det er temmeligt uretfærdigt at du hænger en virksomhed ud for at have begået en fejl, og ovenikøbet næsten fremstiller det som om at de giver dårlig service.
At du ligefrem ikke giver dem mulighed for selv at være venlige, med en lille ekstragave, men forlanger gaven ? - ja så afvæbner du dem faktisk, ved at sørge for at de ikke selv kunne tage initiativet til at give dig den ekstra gave. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Makrelsalat Forum Bruger

|
Sendt: 24 December 2005 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Makrelsalat skrev:
De har et stort udvalg, men det er kun få der er på
lager! Derfor bestilte jeg nogle af dem, som der nu var på lager,
hvilket jeg gjorde en lørdags. Jeg regnede derfor med at de senest ville blive afsendt tirsdag. 
Jeg gik i tirsdags ind og tjekkede deres
hjemmeside, for at se hvor langt mine plakater var nået og om de var
sendt. Det var de til min store forbavselse ikke og der stod som da jeg
havde sendt bestillingen: "Afventer behandling". Lige nedenunder stod
der også: "Betalingen er endnu ikke modtaget!", nej gud f**den er den ikke det! Jeg har jo bestilt på efterkrav, hvilket der står lige ved siden af.
Jeg tog mig derfor til panden i forhåbning om at de
ville komme senest fredag, så de kunne blive pakket ind og lagt under
juletræet. Jeg sendte derefter en e-mail hvor jeg klagede over
problemet og fortalte at jeg ventede et svar inden 24 timer. Jeg fik et
svar næste formiddag, hvor de skrev at bestillingen var røget i bunken
med forudbetaling! Og at de ikke kunne nå frem før jul! Hvis det var muligt kunne jeg hente dem i Odense og spare efterkravsgebyret! Når ja, og betale samme sum penge for transport og bruge al min tid på det.
- Er der nogle som har haft en god oplevelse med dem? |
|
|
Nu er det jo ikke dårlig service at begå fejl, så jeg kan da ikke se at du er blevet dårligt behandlet ?
Hvis
en parkeringsvagt glemmer at give dig en parkeringsbøde, fordi han
overser din bil, er det jo også en fejl, og næppe noget han gør for at
glæde dig ?! 
Du må vel
regne med at de fejl der 'går ud over dig' nogenlunde udjævner sig
selv, i fejl der generer, og fejl der kommer dig til gode.
Jeg
syntes faktisk at det er temmeligt uretfærdigt at du hænger en
virksomhed ud for at have begået en fejl, og ovenikøbet næsten
fremstiller det som om at de giver dårlig service.
At du ligefrem ikke giver dem mulighed for selv at være venlige, med en lille ekstragave, men forlanger
gaven ? - ja så afvæbner du dem faktisk, ved at sørge for at de ikke
selv kunne tage initiativet til at give dig den ekstra gave. |
|
|
Nu er det jo juletid og så er det sk*da ærgeligt ikke at kunne få det, som man skulle...
Men måske har jeg også lavet en fejl fra min side af ved at være for ivrig!
Men jeg kan helt klart anbefale entertainmentshop hvis man skal købe plakater m.m.!
Rasmus
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 24 December 2005 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Makrelsalat
Ja, det er selvfølgelig surt at det sker lige op til jul, når man glæder sig til at få varen. 
Men glæd dig til du skal lave risalamande http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=409934/
Jeg anbefaler en stavblender til at piske fløden med. Nogen siger at en stavblender kan lave flødeskum af af alm. mælk, men jeg har dog ikke prøvet det. 
Merry Xmas - ho ho ho __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|