Forfatter |
|
CasperCU Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 822
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 01:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey allesammen
UPDATE Den 15 december 06. Ny crip. billeder kommer snart UPDATE Den 23 Juni 05. nye billeder UPDATE Den 22 Juni 05. Tegning over Setup + billed
nu har jeg jo siddet og savlet over de fleste af jeres udstyr... noget af det er bare nice 
men her er hvad jeg har Denon AVR 2803 sort Denon DVD 2500 kodefri sølv (den skulle være kodefri men den vil ikke afspille alle dvd'er aligevel, er det bare mig der er dum og skal indstille et eller andet. eller hvad) Technics CD Panavision 28" widescreen tv. DISCOUNT
front: B&W DM 640 center: Sony SS-CNX70ED (skal sælges synes den er grim... men god) sur/bag: GALE 3020 (=4stk til 7.1 eller i mit tildfælde 7.0) Har ikke nogen sub endnu. men det er jeg ved at gøre noget ved. bliver jeg nød til at få, har nemlig fået ny crip, på 120m2, derfor er der ikke helt nok bas
Kabler DVD - AVR. BANDRIDGE PGD561 coax Bærbar - AVR. noname coax DVD - TV. ARGON 5001 scart CD og Mixer - reciever. er DIY phono Ht kablerne snakker vi ikke om
Front

Front.... nøgen

overall

DVDer mm

DVD afspilleren er blevet udskiftet med en Denon 1910

Center

Bag/sur

som i kan se er mine bag og center højtallere ikke sadt op skal lige ha' lavet nogle væg beslag
jeg tog billederne kl 3 efter en tur i byen. og jeg sparkede bare alt rodet til siden. hehe i kan se lidt af mine flasker på en af billederne
Min bærbare

Mine fjerbetjenigere. der mangler dog en kan ikke finde den. den er til mit lys. skal ha løbt en anden en der kan tage det hele. så kan jeg nemlig også bruge min cd afspiller igen. for fjernbetjeningen er gået i stykker

mine hovedtelefoner. et par AKG K290 de spiller bare super men kender ikke nogle specs på dem, så hvis der er nogen af jer der gør det så skriv det lige

Min ht ledning.

Dejlig 2 personers leder sofa

jeg kan ikke rigtig tage nogle billeder hvor man ser det hele så det må i leve med
Bag min front ht'er og fjernsyn. der er ca 20 cm mellem væggen og mine front ht'er. og ca 1.8 m mellem dem

En tegning af mit værelse

Kom med ris og ros... håber det er ros 
|
Til top |
|
|
hald Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 245
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 01:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan bruge IrFanView til at gøre dem mindre... billederne altså. Søg på google.
Det er da et okay fedt setup, du er ikke alene vi er andre 16-årige herinde, du kan jo evt. tjekke mit setup
Hvorfor vil du købe 2x CV Bass? Skulle du ikke tage og starte med en, eller  ?
hvorfor sidder man oppe så sent ..
mvh
hald
__________________ Skaat' - skal vi ikke adoptere en japaner?
Jo! - Så længe det er MARANTZ
Mit Dali, Marantz, DIY setup!
|
Til top |
|
|
CasperCU Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 02:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
hald skrev:
Du kan bruge IrFanView til at gøre dem mindre... billederne altså. Søg på google.
Det er da et okay fedt setup, du er ikke alene vi er andre 16-årige herinde, du kan jo evt. tjekke mit setup 
Hvorfor vil du købe 2x CV Bass? Skulle du ikke tage og starte med en, eller ?
hvorfor sidder man oppe så sent ..
mvh hald
|
|
|
Jo jeg skal starte med 1 sub men regner med at skal have 2 for jeg vil ha det føles som om man er med i en krig når man ser krigsfilm og spiller Counter strike, counter strike source, battlefield 2 og Call of duty
du har også en PÆNT nice setup men giv lige din reciever lidt mere luft for den og din dvd har ikke godt af det. og en DIY ht jeg har også tænkt på at lave mine selv (subs) har bare ikke forstand på det
jeg sidder ikke sendt oppe det er andre mennesker der går tidligt i seng og hva laver du selv oppe
Casper
|
Til top |
|
|
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 02:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi venter spændt på lidt billeder... Når du får dem konverteret ned i størrelse.
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
Til top |
|
|
CasperCU Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 02:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
daniels skrev:
Vi venter spændt på lidt billeder... Når du får dem konverteret ned i størrelse.
|
|
|
Jeg går i gang med det samme
Casper
|
Til top |
|
|
PeptoBizmo Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 161
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 02:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja vi venter spændt  __________________ Jamo er nu slet ikke så ringe
|
Til top |
|
|
CasperCU Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 03:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
CasperCU Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 03:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej er der en af jer der ved hvordan man laver links i ens signatur
mvh Casper
|
Til top |
|
|
daniels Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 03:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se, så er det nemmere at få et indtryk af opsætningen.
Skal du have en (eller to) subwoofer til dit system, så prøv at holde øje med brugtmarkedet. Jeg tror det bedre kan betale sig for dig at købe én eller to brugte subwoofere, istedet for at bygge selv. Tror jeg ihvertfald du vil få mere ud af, end et par CW subwoofere.
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
Til top |
|
|
daniels Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 03:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan skrive det link du vil have, under din brugeropsætning og hjemmeside. Så kommer det under dit WWW ikon under din signatur.
|
Til top |
|
|
CasperCU Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 04:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
daniels skrev:
Se, så er det nemmere at få et indtryk af opsætningen.
Skal du have en (eller to) subwoofer til dit system, så prøv at holde øje med brugtmarkedet. Jeg tror det bedre kan betale sig for dig at købe én eller to brugte subwoofere, istedet for at bygge selv. Tror jeg ihvertfald du vil få mere ud af, end et par CW subwoofere.
|
|
|
ja det har jeg gjordt i ca 2 måneder men der er ikke rigtig noget bortset fra 2 dali swa 12 men de var soldt og så vil jeg gerne have de passer sammen
Casper
|
Til top |
|
|
Azo^ Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 502
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 04:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er lidt svært at bedømme på billedet, men det ser ud til at dine fronter skal rykkes lidt ud fra væggen. De har godt af lidt luft omkring sig =)
Ellers ser det jo fint ud, det kan du godt være bekendt ! 
|
Til top |
|
|
Tommy Dali Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 246
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej caspercu
velkommen til og det ser godt gid jeg havet så meget hifi da jeg var 16 år
hvor langt er der mellem de front og som azo^ siger skal de ikke lidt ud fra væggen øhh hvor står din center henne når den ikke ligger på den ene front
mvh. filur
|
Til top |
|
|
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser godt ud, og det spiller helt sikkert bedre end mit gjorde for fire år siden... Jeg skulle lige have et strøg hifigitis for ligesom at komme igang!  Men som der allerede er nævnt. Hvis det er muligt så få de HT'er længere væk fra (bag)væggen (ikke mindst). Ellers må du jo rokere rundt så man kan se HIFI er i højsædet  - det har jeg gjort...  __________________ Mvh, Michael Jensen
|
Til top |
|
|
Nicolai18 Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 908
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når din DVD er i standby(dvs "on" knappen er trykket ind men maskinen er slukket via fjernbetjeningen, så trykker du "1" efterfulgt at "enter" på remoten så er den indstillet til region 1 og så trykker du "2" efterfulgt af "enter" så er den på religion 2 osv.
Nicolai __________________ Mine Film
Min Biograf
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
filur skrev:
hej caspercu
velkommen til og det ser godt gid jeg havet så meget hifi da jeg var 16 år
hvor langt er der mellem de front og som azo^ siger skal de ikke lidt ud fra væggen øhh hvor står din center henne når den ikke ligger på den ene front
mvh. filur
|
|
|
Halløj, Hr. Filur - det ville ikke gøre noget hvis du brugte et par punktummer hist og her, så din tekst er lidt mere forståelig. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fint setup - når jeg tænker på hvad jeg havde som 16-årig, bliver jeg helt ked af det.
Du er ihvertfald godt kørende - højttalerne skal, som de andre også har nævnt, lidt ud fra væggen, og så skal centerhøjttaleren lige op på sin egen hylde over tv´et, så den er helt i position - så rykker det for alvor!
Godt valg af komponenter - dem skal du ikke skamme dig over! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
hald Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 245
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
FreZh Branchemedlem

Ansat hos Dali
Bruger siden: 07 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 550
|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da ½ hardcore for en 16 årig. Jeg er selv lige blevet 17, og jeg trode mit var hardcore
Men du skal give dine frontere mere luft. Se evt. mit setup, vi har samme rack kan jeg se.
|
Til top |
|
|
CasperCU Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Azo^ skrev:
Det er lidt svært at bedømme på billedet, men det ser ud til at dine fronter skal rykkes lidt ud fra væggen. De har godt af lidt luft omkring sig =)
Ellers ser det jo fint ud, det kan du godt være bekendt ! 
|
|
|
ok det gør jeg så
Casper
|
Til top |
|
|