Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2025 | 05:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Beovision 7, ingen lyd. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Dlejt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 06 Januar 2012 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

Min kære morbror har et Beovision 7 32" som vi ikke kan få til at afspille lyd. Billedet fungerer fint, både via dvd og via
antenne kablet men ingen lyd. Vi har forsøgt utallige kombinationer under lydindstillingerne men ingen af dem fungerer.
Valget står imellem forskellige Beolab [1,2,3,...] og så "ingen/intet".
Det er min første berøring med B&O produkter men såvidt jeg har forstået er Beolab serien noget jeg forbinder med
eksterne højtalere, og afprøvede derfor først "ingen/intet". Dette kan dog ikke have været det rigtige valg da det
efterfølgende ikke engang var muligt at justere lydstyrken som det havde været tidligere (Uden at det dog havde gjort en
forskel).
Så jeg ved ikke om en af disse mange Beolab numre referere til de interne højtalere eller hvad årsagen kan være. Jeg
prøvede kort med alle de forskellige Beolab muligheder uden at nogen af dem fik fjernsynet til at afspille lyd. Men da hver
enkel Beolab indstilling udløser en række underindstillinger omkring "Front, Rear, Centre, Subwoofer" kan jeg ikke sige at
have prøvet hver eneste mulige indstilling. Men så igen disse "Front, Rear, Centre og Subwoofer" støtter min idé om at skulle
være eksterne højtalere.

Er der slet ikke indbyggede højtalere i Beovision 7?

Nogen idéer?

Mvh Kjartan
Til top Vis Dlejt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dlejt

Peter VTEC
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 06 Januar 2012 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

Som udgangspunkt er der ikke indbyggede højtalere i en Beovision 7, dog ses de normalt med enten den lodrette beolab 7-4 eller den vandrette beolab 7-1.

Prøv at lave en google søgning og vend tilbage med om netop det Beovision 7 du kigger på har en af disse højtalere.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes