Sendt: 21 November 2011 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu fået solgt mit 113" rammelærred, og er på udkig efter et lærred på 99" - 104". Jeg ved ikke rigtig hvad man skal kigge efter, men går ud fra at man kan få et lærred til færre penge i forhold til kvalitet når det er rammelærred i stedet for rullelærred med motor og evt tab-tension...
Er lidt lun på Lissau True Color 99" med plano ramme til 5000,- da ramme er dejlig smal (det skal hænge i stuen, så rammedesignet har noget at sige)... MEN synes måske det er lidt over mit budget i øjeblikket. Har kigget lidt rundt på nettet, og er støt på Mulitbracks, Grandview og Kinpin - som alle ligger i 2000 - 3000kroners klassen... Er de noget værd? Er 100% klar på at købe brugt hvis der kommer et godt tilbud.
Min projektor er en BenQ W1000. Ville nok ikke kunne se forskel på eksempelvis True Color og normal 1.0 mat hvid, MEN gider heller ikke have et lærred som jeg fortryder at have købt efter 2 måneder...
Hvis det kan betale sig er jeg nok villig til at spare lidt ind i det nye år og evt købe lidt dyre (omkring 5000,-), men det er mere spørgsmålet om det KAN betale sig med den billige projektor jeg har.. Den bliver nemlig ikke udskiftet foreløbigt
Kom med nogle inputs og forslag. Jeg er åben for viden og kritik
|