Forfatter |
|
B0nde Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 56
|
Sendt: 07 Januar 2009 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
Sendt: 07 Januar 2009 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter hvad jeg har hørt kan det godt betale sig at give lidt mere for PX80 frem for PX8 (andre kan sikkert sige hvorfor).
"E" betyder vist at det er modellen designeret det Europæiske kontinent. Jeg ved ikke om dem uden "E" er parallel-importerede (og dermed lidt billigere).
Hvad med at tage ned til Tape Connection i Århus?
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 07 Januar 2009 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
PX8 er en nedgraderet udgave af px80. Hvor stor forskellen ved jeg ikke.
"E" betegnelsen betyder det er en europæisk model. Er den uden "E" kan den være parallelimporteret. __________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
B0nde Forum Bruger

|
Sendt: 07 Januar 2009 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for jeres svar :-) Er / kan det være en dårlig ting hvis den er parallel importeret ? Altså drejer det sig fx om at tuneren ikke vil kunne fungere i .dk ? Men må man næsten ikke gå ud fra at den de har hos komplet også er den europæiske kontinet ? Altså de sælger jo kun til skandinavien (eu).
|
Til top |
|
|
HCC Udelukket fra forum

Tidl. Lydcentrum
Bruger siden: 25 November 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 59
|
Sendt: 07 Januar 2009 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Ulrik77 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1339
|
Sendt: 07 Januar 2009 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
8 'ern er IKKE med 100 hz
det er 80 og 800
|
Til top |
|
|
HCC Udelukket fra forum

Tidl. Lydcentrum
|
Sendt: 07 Januar 2009 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja og hvis man gider klikke på mit link fra før, så er den til salg for under 5000 kr.
|
Til top |
|
|
B0nde Forum Bruger

|
Sendt: 07 Januar 2009 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ah en skam jeg ikke lige skal et smut til grænsen, eller kender nogen der skal :) Fint tilbud må man sige. Nu jeg er igang, jeg skal bruge et hdmi kabel til tvet , så jeg kan koble min pc til. Men jeg skal bruge et i længden 6,7 eller 8 meter. 5 meter er al for lidt, men jeg kan kun finde 5 og 10 meters, og så et 7,5 meters der koster 500,- , til mit forbrug synes jeg altså det er for meget at smide 500 efter sådan et kabel :-) Jeg har kigget på av-connections side, kender I andre sider ?
|
Til top |
|
|
MadMik Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 199
|
Sendt: 07 Januar 2009 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er et ganske andet panel (skærm) der sidder i 80´eren! - helt andet fjernsyn
PX80 er et noget bedre TV
PZ80 er så igen en bedre skærm og et bedre TV __________________ The future is not a succession of the present, but an implementation of imagination!
|
Til top |
|
|
B0nde Forum Bruger

|
Sendt: 07 Januar 2009 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
MadMik skrev:
Det er et ganske andet panel (skærm) der sidder i 80´eren! - helt andet fjernsyn
PX80 er et noget bedre TV
PZ80 er så igen en bedre skærm og et bedre TV |
|
|
For lige at være helt sikker, den "80'er" du snakker om, er den skærm jeg linker til fra PRC data ? Eller det modellen der hedder PX80 (uden e'et ? ) Jeg har et budget jeg vil holde mig til, men ved godt at pz80 er endnu bedre :)
|
Til top |
|
|
B0nde Forum Bruger

|
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige fået mail fra komplett. Den model de lagerfører er 'EA' og den er parallel importeret. Har det nogen betydning for mig ? Altså er det ikke i bund og grund det samme tv som 'E' modellen ?
|
Til top |
|
|
KimHRasmussen Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 756
|
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
B0nde skrev:
Har lige fået mail fra komplett. Den model de lagerfører er 'EA' og den er parallel importeret. Har det nogen betydning for mig ? Altså er det ikke i bund og grund det samme tv som 'E' modellen ?
|
|
|
Måske garanti-mæssigt. Samsung har f.eks. deres zero bright pixel-garanti, men kun på produkter der er solgt gennem Samsung Nordic. De parallel-importerede skærme må lide under den normale garanti hvor der må været et vidst antal lysende pixels osv. __________________ Mit Surround: SA & Primare.
|
Til top |
|
|
Emilos88 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
HCC Udelukket fra forum

Tidl. Lydcentrum
|
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
B0nde Forum Bruger

|
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du handlet der før ? Hvad med den ekstra forsikring de tilbyder, er den værd at smide de 700 efte r?
|
Til top |
|
|
HCC Udelukket fra forum

Tidl. Lydcentrum
|
Sendt: 09 Januar 2009 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fleggaard koncernen er dansk, og de har en butik du kan gå ind i nede i Padborg. Så er det nemt lige at få tanket lidt whiskey og øl op i deres grænsebutikker også. Der er ingen slinger i valsen (så længe kapsler og propper er på)  , og jeg vil til enhver tid handler der frem for komplet happii mm.....
|
Til top |
|
|
sjøquist Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 27
|
Sendt: 09 Januar 2009 kl. 10:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har hentet en px80e i flegaard og der var ingen vrøvl/bøvl . godt nok en 42" . og som der blev skrevet tidligere så kan man jo få (tanket) op i samme håndevending  . deres forsikring kender jeg desværre ikke noget til
|
Til top |
|
|
B0nde Forum Bruger

|
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har modtaget mit PX80 nu, og damn det er godtnok et lækkert tv!! Kan kun anbefale det til folk som går og overvejer at købe et nyt tv til relativt få penge.
Men jeg har lige et spgs.
1. Jeg har to cerwin vega højtalere med en 12" basenhed i hver højtaler, de står med ca 2m imellem, og jeg overvejer så at sætte min skærm på et bord imellem dem sammen med min receiver + evt htpc. Men må jeg godt det ? Kan min skærm tage skade af at stå så tæt på højtalerne ?
2. Her i husstanden har vi to HDTV (stuen og så nu mit det nye), begge med indbyggede dvb-t mpeg2 tunere, som har forbindelse fra vores gamle tag-antenne. Men kan det være et problem når der er koblet to tunere til den samme antenne ? Er der ikke noget med at sån en dvb-t antenne sender 5v ud til antennen, eller ? Har ikke så meget viden omkring det her nye dvb.
|
Til top |
|
|