Forfatter |
|
Baby Strong Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 130
|
Sendt: 01 December 2008 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Jeg er nok en af de få, der endnu ikke har købt sig et HD-tv eller HD-projektor. Det har jeg heller ikke planer om at gøre, eftersom jeg tror at 3D-billedet, om ikke så mange år, har overtaget markedet. 3D teknologien er selvfølgelig også nået til Hollywood, hvor det bliver brugt flittigt. Men det får vi jo ikke meget gavn af, når der ikke er nogen 3D-biografer i DK.. Denne tråd er ikke til for at virke bagklog, smart eller træde nogen over tæerne, men bare for at sige videre til dem der ikke vidste det at, jeg tror 3D er på trapperne Film i full-hd i 3D uden briller er da genialt !
__________________ Ikke alt det der fancy pancy honky tonky.
|
Til top |
|
|
Peter.C Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 223
|
Sendt: 01 December 2008 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror nu roligt at man kan købe et fjernsyn eller projektor. Der har været snakket om HD-udsendelser i mange år og det er jo ikke fordi at de er over det hele i dag. At vente på den næste teknologi, betyder som regel at man kan vente længe.  __________________ Hilsen Peter
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 01 December 2008 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt enig med Peter.C
Så kan vi jo vente endnu længere og så købe duft-tv eller noget værre hehe
|
Til top |
|
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
Sendt: 02 December 2008 kl. 00:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Baby Strong skrev:
Hey
Jeg er nok en af de få, der endnu ikke har købt sig et HD-tv eller HD-projektor. Det har jeg heller ikke planer om at gøre, eftersom jeg tror at 3D-billedet, om ikke så mange år, har overtaget markedet.
|
|
|
Well, jeg tror så at der går 10 år før 3D udsendelser har nået 1% af markedet. Om ikke andet, så fordi det er kompliceret at optage noget meningsfyldt 3D. Det er en sjov gimmick, men det er svært at bruge til noget særligt praktisk. 3D udviklingen er interessant, men ligefrem at vente med at købe udstyr indtil man kan få noget ordentligt 3D udstyr, det er efter min mening lige at stramme den. Derudover er der stadig ingen der har demonstreret 3D hvor den grundlæggende billedkvalitet var identisk med 2D, bare med 3D funktionen ovenpå. Så jeg synes personligt det er synd at du giver afkald på mange gode HD oplevelser de næste hvem-ved-hvor-mange år, mens du venter. Men det er jo en fri verden vi lever i. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
Til top |
|
|
KentNO1 Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 196
|
Sendt: 02 December 2008 kl. 03:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har det fint med min fladskærm og har haft flere forskellige projektore de sidst 12-13-14 år, som jeg har haft stor glæde / fornøjelse af. Livet er alt for kort, til hele tiden at vente, på at der kommer noget bedre og nyere - for det vil der jo ALTID komme. Og du vil komme til at vente meget længe..... Hvis du har råd, og holder af at se film, så køb en projektor og et godt lærrede, det vil du så have megen glæde af, i mange år - for nogle få kroner om dagen
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
|
Sendt: 02 December 2008 kl. 07:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bruger bag ht'erne til at lave 3D.
|
Til top |
|
|
Baby Strong Forum Bruger

|
Sendt: 02 December 2008 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey  Det kan være I har ret. Måske håber jeg at det er længere fremme end det i virkeligheden er.. og ligepludselig er jeg 80 år, og venter endnu.. AV - jeg må nok erklære mig enig med dig. dfms - bruger du slet ikke dine fronts så ?
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 02 December 2008 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige været i en 3D biograf i usa som skulle være den nyeste og bedste på markede og kan kun sige at der er sku lang vej endnu til at 3D billede bliver godt. Sjovt at se men ikke god kvalitet.
__________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Baby Strong Forum Bruger

|
Sendt: 02 December 2008 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, det bekræfter da bare at der går noget tid endnu. Så må jeg se at få handlet mig et tv
|
Til top |
|
|
Koma Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 17
|
Sendt: 12 Januar 2010 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er da ikke gået meget mere end et år.. ^^
Jeg stjæler lige tråden og siger at jeg selv er på udkig efter 3D udstyr. Jeg har selv haft brugt noget 3D grej fra tyskland og
en CRT projektor på et 112" lærred i et par år, men det har ikke været det helt store. Nu har Sony fortalt at de vil gøre
ps3'en 3D kompatibel og med Panasonic, Samsung, LG og Sony
som starter salget af Full HD 3D tv i år vil det da nok glæde mange mennesker. Efter at have set Avatar i 3D er jeg også helt
hooked på det. Jeg overvejer selv at købe denne 3D projektor http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=701402 og
spille Avatar i 3D på min ps3. Men jeg ved ikke rigtig med briller. Acer siger man skal bruge Nvidias 3D briller til den, men
det vil
vel ikke fungere med en ps3, da nvidias briller er til pc?! Hm..
http://image.motortrend.com/f/technology/first-drive-gran-tu rismo-5-ces-demo-edition-more-cars-more-
tracks/31932051+w750/sony-playstation-3-gran-turismo-5-3d-gl asses.jpg
__________________ Mvh Jakob Simonsen
|
Til top |
|
|