Hej Allesammen..
For at gøre en lang historie kort, købte jeg for ca. 2 uger siden et LG 42pg6000 via Medianess.de
Det lider under fæle retentionsproblemer, og da LG Danmark ikke umiddelbart kunne gøre så meget, tog jeg kontakt til Medianess.
Jeg har nu haft en længere korrespondence med en medarbejder der, og jeg må sige at jeg - hands down -
aldrig nogensinde har fået så god service nogen steder før, ej heller i DK. Viljen til at hjælpe er simpelthen overvældende, i en sådan grad at jeg næsten måtte knibe mig selv i armen.
Da jeg forklarede mine problemer, fik jeg at vide at de prompte ville booke en afhentning på min hjemmeadresse for at sende tv'et til reperation i Tyskland. Efter en lille smule snakken videre, hvor jeg forklarede mine fortsatte bekymringer for hvorvidt problemet ville blive bedre efter en reperation, endside en udskiftning af panelet, kom et andet tilbud på banen.
Jeg kan - uden ekstra omkostninger i forbindelse med transport - Vælge mig et nyt tv på deres hjemmeside, og kun betale differencen i pris på selve skærmene. Transport af det defekte LG tilbage til Tyskland, samt transporten af det nye tv til Danmark vil Medianess betale for mig, da jeg allerede har betalt for forsendelse én gang i forbindelse med det oprindelige køb.
Helt ærligt, og hånden på hjertet har jeg aldrig oplevet noget lignende. Specielt ikke når man tænker på de omkostninger der er forbundet med vognmandstransport til og fra Tyskland.
Det er sgu lige før jeg kunne finde på at handle dernede konsekvent, hvis bare prisen er det samme som den er i DK.
Super duper service er det i hvert fald!
Blev simpelthen bare nødt til lige at dele min glæde med jer herinde