det er ret stort, mener det ligger i et indkøbscenter i centrum, er ik helt sikker...
Foruden et ringe udvalg på deres hjemmeside er det også pænt dyre priser de har på deres fladskærme...de er noget lavere herhjemme hvis man ellers kigger sig omkring og finder de rigtige tilbud
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
Sendt: 09 September 2008 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
Leder efter et Panasonic TH-42PZ85Eog det billigste jeg kan finde herhjemme er ca. 11.300 kr. På www.idealo.de har jeg fundet det til 1.272 EUR som det laveste. Jeg vil dog helst selv hente det dernede.
At modellen hedder E tilsidst angiver vel det er en europæisk model og dermed passer i et dansk hjem??
Bruger siden: 23 Juli 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 108
Sendt: 18 September 2008 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
Vedrørende ProMarkt: Så vidt jeg kan se har det ProMarkt der bliver linket til ingen fysiskbutik i Flensburg men kun i Berlin? Jeg fandt dog et andet link til ProMarkt: http://www.pro-markt.de/ som har en butik i Flensburg men ikke noget varekatalog man kan se. Hvordan hænger det samen?
Bruger siden: 08 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 522
Sendt: 18 September 2008 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
DavidH skrev:
Vedrørende ProMarkt: Så vidt jeg kan se har det ProMarkt der bliver linket til ingen fysiskbutik i Flensburg men kun i Berlin? Jeg fandt dog et andet link til ProMarkt: http://www.pro-markt.de/ som har en butik i Flensburg men ikke noget varekatalog man kan se. Hvordan hænger det samen?
Nu kan jeg ikke huske om det er mediamarkt eller promarkt
Men der findes et netfirma der hedder næsten det samme men det er ikke samme firma. Jeg har nemlig været nede for at se på en skærm og fik at vide at det var et andet firma.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum