Forfatter |
|
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
Sendt: 05 August 2008 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har i et lille stykke tid brugt min PS3 til at vise de film jeg har liggende på computeren, men jeg er træt af at den ikke understøtter særlig mange filformater... Jeg har installeret Twonky Media Server til at streame filmene til min PS3... Desuden er jeg træt af at PS3'en larmer en del.
Så det jeg er ude efter, er et alternativ til PS3'en. Så jeg kan have filmene liggende på et centralt lager f.eks. computeren... Og så på tv'et vælge hvilken film jeg vil se...
Ellers er der jo:
TViX
Popcorn Hour
Har nogen af jer erfaringer med dem? Umiddelbart har de stort set samme data, men synes dog TViX'en er mere lækker... Koster også meget mere
|
Til top |
|
|
PHN2 Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
Sendt: 05 August 2008 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Så er det sikkert en 60gb version du har; min 40 gb siger ikke en lyd, og jeg er sart! Det hjælper self. ikke på understøttelse af flere formater; mangler selv flac!
mvh. Per.
|
Til top |
|
|
Emilos88 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
Sendt: 05 August 2008 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en 40 gb. og den larmer, men den er også lidt indelukket.
__________________ Get HIFI or die trying c",
|
Til top |
|
|
den-studerende Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 220
|
Sendt: 05 August 2008 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der en bestemt grund til at du ikke bruger selve computeren til at afspille filmene? Hvis det er fordi den trænger til en opdatering på billed og/eller lydsiden, vil den hurtigt kunne blive din ps3 overlegen for bare et par tusinde kroner, medmindre du selvfølgelig har en brummekasse fra midt-halvfemserne  Jeg har personligt ikke brugt meget mere end et par flade plovmand på at opdatere min computer, og sammen med powerdvd er det faktisk gået hen og blevet langt bedre end hvad jeg havde forventet
__________________ the one who takes nothing,
gets nothing
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 05 August 2008 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
40gb her, og den larmer ikke! Min HX1010 (sony hd recorder) lyder som en knallert ved siden af den  Jeg bruger en Synology NAS server til at have film på - kan anbefales. Ellers hvis jeg skulle vælge en box der bare løser det hele (lagring, output) så ville jeg købe den der popcorn dims. Den er dejlig nørdet (et plus for nogle) og så syntes jeg at der er god bruger support omkring den.
|
Til top |
|
|
Exxtreme Forum Bruger

|
Sendt: 05 August 2008 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
PHN2 skrev:
Hej.
Så er det sikkert en 60gb version du har; min 40 gb siger ikke en lyd, og jeg er sart! Det hjælper self. ikke på understøttelse af flere formater; mangler selv flac!
mvh. Per.
|
|
|
Det er faktisk 40 GB versionen, men den står ikke optimalt... Der er ikke godt airflow omkring den...
|
Til top |
|
|
PHN2 Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
Sendt: 05 August 2008 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej.
Det er sgu noget underligt noget med de blæserprobs på ps3. Der var jo også nogle få 60 gb versioner det ikke larmede. Jeg er bare glad for at min ikke larmer. Den står også ret indelukket...men larmer alligevel ikke.
mvh. Per.
|
Til top |
|
|
Exxtreme Forum Bruger

|
Sendt: 05 August 2008 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er ret irriterende...
Men for at komme tilbage til emnet, så ser begge to meget spændende ud... TViX'en er klart mest lækker, men den er også noget dyrere... Det er sgu svært
Den nye Popcorn Hour kan vist ikke købes endnu desværre 
|
Til top |
|
|