Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2025 | 16:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Fladskærm der kan lidt af det hele? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jobu
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 31 Juli 2008 kl. 01:57 | IP-adresse registreret  

Hey,

Jeg er på vej ud for at skaffe mig en 32" til soveværelset og en 37"/42" til stuen.

Udover at have et kanon billede (selvfølgelig) skal de også have indbyggede højttalere (med god lyd). Jeg er ikke 100% inde i termerne. Men de skal vel være fremtidssikrede i form af understøttelse af FullHD?

Hvilke kan i anbefale? Og hvor skal man købe det?

/Jonas
Til top Vis Jobu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jobu

mbs1979
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 31 Juli 2008 kl. 03:52 | IP-adresse registreret  

Et Full HD tv er ikke nødvendigvis det samme som god billedkvalitet men det blir efterhånden en mere fast del af specielt LCD tvéne. Et Tv med et rigtigt godt billede til fornuftige penge er Panasonic PX80 og det fået i både 37 og 42 som er et plasma tv. Men er dog ikke Full HD (1080) men kun HD ready(720) men kan dog afspille et 1080P 24f signal. Bedre TV i omkring 8-9000 krs klassen skal du lede længe efter. (hvis du finder et vil jeg meget gerne vide hvad det er for et.:-) )  Men hvis du er villig til at betale lidt mere Findes der  også deres PZ80 som er Full HD. men det fåes dog kun i 42"

Hvilket tv du skla vælge til dit sove værelse må jeg blive dig svar skyldig der findes efterhånden en del fornuftige 32 tommer tv på markedet. men de mere fornuftige af dem starter ved ca 6500. Det er sådan set kun din pengeoung der afhænger af hvor godt det skal være når det skal være til soveværelset.

Til top Vis mbs1979's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbs1979

Jobu
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 August 2008 kl. 01:17 | IP-adresse registreret  

Altså jeg har umiddelbart et budget der ligner 20.000 totalt til begge fjernsyn... Jeg har kigget på PZ85 - er det bedre end PZ80?

Jeg har, i en anden tråd, læst om en butik der bare bliver benævnt TC - som skulle være specielt billig - hvilken en er det?
Til top Vis Jobu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jobu

SteffenD89
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2008
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 04 August 2008 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

bare ta pz80'eren, forskellen skulle ligge i en enkelt indstilling som alligevel ikke er noget og råbe hurra for og i de fleste tilfælde er til mere skade end gavn.

Det er bare hvad jeg har læst, står også selv og skal ha nyt/større tv om et par måneder, også blir det vidst også et panasonic 42PZ80:)

TC = Tapeconnection.

Til top Vis SteffenD89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SteffenD89

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes