Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 01:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvad er bedst? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
fuglsang
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har lige købt en playstation 3. Men jeg blev en lille smule skuffet over grafikken i spillene (Army of two, fight night round 3 og Formula 1 championship edition). Bl.a. syntes jeg at når man skal læse noget tekst i spillene, så er det næsten ikke til at læse.

Men jeg tror måske det er pga mit tv, for jeg har hørt at der skulle være virkelig god graffik i spillene på en ps3. Mit tv er et "alm" 100 Hz JVC 28".

Men er der nogen der ved om graffiken bliver bedre hvis jeg køber mig et tv med HD? Og hvis det gør, hvad vil i så anbefale. Jeg vil helst ikke bruge mere end ca. 5000, og størrelsen skal nok være ca. 28-32". Det skal siges, at jeg også har en samsung HD870 DVD afspiller og et surround-anlæg med en Harman/Kardon AVR 7000 forstærker. Så de 2 ting + PS3 skal gerne kunne spille sammen med et evt. nyt TV.

Men jeg har bestemt ikke ret meget forstand på TV, så det vil være helt kanon hvis der er nogen der har tid og lyst til at hjælpe.

På forhånd tak.

Mvh. Morten

Til top Vis fuglsang's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fuglsang

fuglsang
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Marts 2008 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

Jeg har fundet dette TV.

http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&a mp;id=4190&menu=Multi&menuid=249&catid=250

Jeg syntes det lyder rigtig billigt, men har ingen anelse om det er et godt, middel eller dårligt tv med henblik på billedet (bl.a. til playstation3)

Og der står det er HD-ready. Vil det sige, at det ikke kan udnytte det HD-signal der kommer fra playstaion 3?

fuglsang
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Marts 2008 kl. 10:30 | IP-adresse registreret  

eag1
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 August 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

hvis du har plads til 42" er der nogle gange panasonic til salg. den model der er spændenden at kigge efter er th-42px70. mener at have set dem brugt til omkring 6000. der får du et fedt billede til billige penge.

Til top Vis eag1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af eag1

fuglsang
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Marts 2008 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

Tak for svar. Jeg kunne nok godt have plads til 42", men den vil nok virke lidt voldsom. Men vil der være stor forskel på billed-kvaliteten iforhold til nogle af dem jeg har overvejet?

Jeg ved ikke om det er en faktor der spiller ind, men jeg kommer ikke til at sidde så langt fra skærmen - ca. 2-3 meter.

Men hvis der er bedre billede på panasonic'en når jeg f.eks. spiller ps3, så er det da værd af overveje. Men kom endlig med flere forslag / gode råd. :)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes