Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
Sendt: 13 Marts 2008 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
Hej
Hvad skal jeg gøre konen vil have en stor 3-rørs projektor, fordi hun så den jeg havde da vi mødte hinanden en Sony med scaler og hele molevitten og denne store billedkvalitet husker hun som det var i går. Vi var på messen i Ålborg her for nylig for at se projektoere og her var der ingen der kunne tilfredstille hendes kvalitets behov. Hun går tosset meget op i billed kvalitet og har flere dyre kamaere som hun går meget op i.
Hvor kan man se flere highend projektoere på en gang her i DK? så vil jeg nemlig slæbe hende med ;O) håber vi kan finde en lettere løsning en en stor 3-rør.
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
Sendt: 14 Marts 2008 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
Jeg ville glemme alt om tre-rørs, de var engang de bedste projektor man kunne for, men idag er LCD og DLP så gode at tre-rørs for kamp til stregen, og med CIH setup har tre-rørs ikke en chance, når man har set hvad CIH kan gøre ved SD-DVD, tør jeg ikke tænke på hvor godt HD ser ud .
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum