Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 16:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Sharp Aquos LC32WD1S (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tejsernst
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 23 Januar 2008 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

Kort skulle være godt. Står til at få nogle penge tilbage fra vores gamle tv, der ikke kunne mere. Mange penge kommer der ikke tilbage, men jeg gider ærligt talt ikke købe et nyt crt-tv. Derfor har jeg scoutet markedet for fladskærme indefor vores prisramme.

Efter noget tid er mine øjne faldet på denne sharp-model: Sharp Aquos LC32WD1S

Har set denne hos geco.dk til 4999 kr. Til denne pris lægger vi allerede det oveni vi kan tillade, så gider ærligt ikke høre på forslag om at bruge flere penge på noget bedre. Selvfølgelig kan jeg få bedre tv til flere penge, men det er altså prisrammen for gider ikke vente meget længere på at skulle have tv i stuen igen.

Har set en del Sharp-tv rundt omkring, men ikke netop dette. De tv jeg har set har stået utrolig klart sammenlignet med andre produkter i deres prisklasse, men det er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at dette produkt er noget værd.

Mht. indgange og udgange samt opløsningen er jeg fint tilfreds med tv'ets specifikationer idet jeg ikke her stiller de store krav. Design, dvb-tuner samt at tv'et er hd-ready står øverst på min liste og således falder tv'et i min smag.

Jeg skriver selvfølgelig for at høre om nogen har set tv'et i aktion, eller måske endda selv har et hængende i soveværelset, eller stående i stuen (har hørt at 32" er blevet for småt til stuen, men tror det går i vores lejlighed der ikke synes at være blevet større :P ). Hvis dette skulle være tilfældet vil jeg meget gerne høre om jeres erfaring.

Skulle jeg ikke høre noget regner jeg dog med at bestille tv'et alligevel da der er fri levering og stadig 14 dages returret. Derfor er indlægget også et løfte om, at jeg regner med at skrive et par ord om tv'et når vi engang får bestilt og leveret det, hvilket dog næppe bliver før næste uge da udbetalingen af pengene for det gamle tv lader vente på sig.

Venligst Tejs

Til top Vis Tejsernst's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tejsernst

Tejsernst
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 15 Februar 2008 kl. 13:50 | IP-adresse registreret  

Hej

Får desværre ikke prøvet tv'et i denne gang. Har netop fået pengene tilbage fra tv'et, men har lagt lidt mere til og købt et Philips jeg blev lidt forelsket i.

Venligst Tejs

Til top Vis Tejsernst's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tejsernst

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes