| Forfatter |
|
cfs6254 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey der.
Jeg er den nybagte og lykkelige ejer af en XBOX 360. Den har dog foranlediget at jeg RIGTIG gerne vil have en LCD skærm istedet for den gamle skrammel kasse af et Phillips som vejer som et ondt år grundet den der elendige glasskærm (Gammel tv med billederør)
Jeg ser så at der kører en Elgiganten reklame for et 32" fladskærms tv til 2999. Er der nogen der ved om det er noget ordentligt og i så fald hvad det er for noget, jeg har ikke selv kunne de hvad det er for noget
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville lægge et par tusinde mere, og få den Sony 32" der er på tilbud til 4999,-
__________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
Taurus Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 711
|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aner ikke hvad det er for et tv de har på tilbud, meeeen tror du selv du får en ordentlig 32" fladskærm til 2999 kr?
|
| Til top |
|
| |
Alland Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 515
|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe.. har lige været inde på gigantens hjemmeside og se skærmen.. jeg tror du skal holde fast i dit billedrørs tv lidt endnu.. har ikke set den pågældende skærm med billede på, men tror godt jeg vil vædde på at dit nuværende tv gør det bedre.. opløsningen på plasmaskærmen er også kun på 480 linier, så der vil ikke være meget at hente i forhold til din xbox...
-Allan
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Elgiganten skærmEr helt enig med Alland og Frede1977 skærmen er ikke HDready så vil også anbefale at bruge 2000 mere og købe sonyen, den skulle vist være udemærket. Desuden er mærket på lcd skærmen ikke noget jeg har set før  Men smut ud og kig på skærmene, så du kan beslutte dig med dine egne øjne og ikke beslutter ud fra hvad en bunke fanatikere som os syntes
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
Red King Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 552
|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig med de andre, Det produkt må være sindsygt underlødig, det opfylder ingen af de krav der er til de fleste moderne tv standarder!
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næ, den er jo ikke engang PAL READY 
De må vist have fået de skærme meget billigt. Jeg troede ikke engang at der fandtes 32" plasma skærme. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
... med en ultra billig "Kina-plasma" skal du nok også forvente næsten øjebliklig burn-in i skærm.
Med andre ord. Find noget bedre  __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
Rohlander Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så hellere et brugt højkvalitets CRT. Jeg købte et brugt Philips 9509 til 1500 kr. __________________ Stue:
Accuphase E-408
Accuphase DP-67
Martin Logan Spire
Soveværelse:
Hofli Integra 5.1
Holfi Xara NFB REX
Marin Logan Motion 4
Audio Physic Luna
Reserve:
Nad S300
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
troede heller ikke der fandtes paneler med så lav opløsning endnu.. må da håbe de har fået dem billigt.. kan se det heller ikke er VESA standard.. så det lyder som et skummelt tv hehe jeg ville også give noget mere og få et ordentlig tv
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

|
| Sendt: 26 December 2007 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rohlander skrev:
|
Så hellere et brugt højkvalitets CRT. Jeg købte et brugt Philips 9509 til 1500 kr.
|
|
|
det var billigt.. for det er et kanon tv har selv haft sådan et før __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
Rasmus S Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 682
|
| Sendt: 27 December 2007 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige købt dette Mirai til min 360'er, meget tilfreds med det som gamer TV  http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=139386
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

|
| Sendt: 28 December 2007 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvordan kan man sælge sådan et tv med så lav en opløsning?? det er da et gammelt panel. Det er lige før min tlf har bedre opløsning end dette. Håber ikke de har fået nogen til at hoppe på det. __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 28 December 2007 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
trod´s alt godt priserne fortsætter ned....og kvali. stiger....
|
| Til top |
|
| |
Meldo Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 112
|
| Sendt: 28 December 2007 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min bror har et 32" Mirai, som han bruger som "gamer TV" (xbox360, 1080i) :), syntes faktisk det gør det rigtigt godt til prisen!!
Mener nok du kan få deres 26" til små 3K hos TDC, men jeg er ikke 100% sikker!
__________________ Xindak XA-3250
JungSon DA-CDS2
Acoustic-Reality eAR Two
Xavian Giulietta
Marantz 4600.
Cute Beyond (klasse A)
Firestone Fubar II DAC
Firestone Power Supply
|
| Til top |
|
| |
Brian321 Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 28 December 2007 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg SKAL da ellers lige love for at de har kigget en anelse på Samsung's design
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 28 December 2007 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian321 skrev:
Jeg SKAL da ellers lige love for at de har kigget en anelse på Samsung's design  |
|
|
...som har kigget ganske meget på Loewe, og sådan kan man jo blive ved... At Samsung var dem der solgte flest dybe tallerkener betød ikke at de opfandt den. Men ja, der er vel ingen tvivl om at designet er Samsung-ripoff.
Det interessante ved dette tv er i virkeligheden at det såvidt jeg ved må indeholde det nye LG 32" plasma-panel, eftersom de tidligere 32" plasma'er såvidt jeg husker alle var med ALiS paneler (852x1024). Jeg er lidt overrasket over at OEM'er af dette panel er SÅ billige. Der er umiddelbart ikke grund til at frygte mere burn-in end på LG's øvrige modeller, og mens billedkvaliteten næppe er noget at skrive hjem om, så er det da et interessant alternativ til ultra-billige LCD'er, der ved gud heller ikke er meget værd. Jeg kunne da sagtens forestille mig at dette er et bedre alternativ end en 4000,-s LCD (uden at det siger så meget). __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 28 December 2007 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg overvejede det da lige i en kort stund til soveværelset i stedet for et 32" billedrørstv, der fylder alt alt for meget
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
| Sendt: 28 December 2007 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen af jer der har set det tv, eller kigger i bare data?
Jeg så det idag i Elmutanten, og det var slet ikke så ringe. Det stod ved siden af et 32" Sony, og hvis jeg skulle have et til soveværelset, havde jeg nok valgt det. Billedkvaliteten var ikke væsentligt ringere.
Til stuen ville jeg nok vælge et lidt bedre, men også væsentligt dyrere.
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 28 December 2007 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zakken skrev:
Er der nogen af jer der har set det tv, eller kigger i bare data?
Jeg så det idag i Elmutanten, og det var slet ikke så ringe. Det stod ved siden af et 32" Sony, og hvis jeg skulle have et til soveværelset, havde jeg nok valgt det. Billedkvaliteten var ikke væsentligt ringere.
Til stuen ville jeg nok vælge et lidt bedre, men også væsentligt dyrere. |
|
|
Præcis .. det kommer altid an på hvad man forventer .. manden spurgte jo om det var noget ordentligt og det er jo lidt et vidt begreb  __________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |