Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 12:20   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Fladskærm til kollegieværelset! :) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 992
Sendt: 05 November 2007 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

Hej Hi-Fi-folk! 

En af mine kammerater går og overvejer køb af fladskærm!
Jeg sagde til ham, at jeg lige ville finde ud af, hvilket der var det bedste...DET ER SÅ HER I SKAL HJÆLPE MIG!

Lidt kriterier:
  • Skærmen må maks. koste omkring de 8.000 kr.
  • Skærmen skal være fra 32" - 42"
  • Skærmen skal helst være sort
  • Kontrast, farver, sortniveau osv. skal selvfølgelig være i orden
  • Skærmen skal bruges til alt ligefra TV, film, spil
  • HD-ready (gerne Full HD, hvis det da er muligt)
  • Han sidder ca. 2 - 2,5 meter fra skærmen
Håber i kan hjælpe mig, så jeg kan fortælle ham hvilket fladskærms-TV han bør invistere i til kollegieværelset!

På forhånd mange tak...


__________________
Med venlig hilsen
Rasmus
Til top Vis Makrelsalat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Makrelsalat
 
Guldberg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2004
Status: Offline
Indlæg: 231
Sendt: 05 November 2007 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Vil han købe i tyskland? Så kommer han jo lidt længere for pengene.

Personligt har jeg selv købt i Danmark, har det godt med bare at kunne kaste det tilbage i nakken på dem
Til top Vis Guldberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldberg
 
Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 992
Sendt: 05 November 2007 kl. 13:25 | IP-adresse registreret  

Guldberg skrev:
Vil han købe i tyskland? Så kommer han jo lidt længere for pengene.

Personligt har jeg selv købt i Danmark, har det godt med bare at kunne kaste det tilbage i nakken på dem

Helst ikke...
Hvis der kommer/er en fejl på skærmen, vil han have mulighed for nemt at kunne få den repareret uden problemer!
Findes der nogle tyske sider som leverer næsten samme garanti osv. som butikkerne her i Danmark?


__________________
Med venlig hilsen
Rasmus
Til top Vis Makrelsalat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Makrelsalat
 
Guldberg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2004
Status: Offline
Indlæg: 231
Sendt: 05 November 2007 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Dunno, jeg har lige købt et 42" pz70 hos geco. dk, de levere gratis samme dag. Han kunne da tage et kik på 37" px70, kan fås til 8700,- eller hvad med et samsung m8, de har også fået megen ros, 37" kan vist fås til omkring hans budget
Til top Vis Guldberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldberg
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 05 November 2007 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Guldberg skrev:
Dunno, jeg har lige købt et 42" pz70 hos geco. dk, de levere gratis samme dag. Han kunne da tage et kik på 37" px70, kan fås til 8700,- eller hvad med et samsung m8, de har også fået megen ros, 37" kan vist fås til omkring hans budget

Det kan nu fåes til 8194,-: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=395773

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 992
Sendt: 05 November 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret  

Jamen opløsningen er 1024 x 768?
Det skal være sådan at han skal kunne se Blueray/HD-DVD på TV'et...

Er det her TV godt?
Og hvad med det her?
- Hvad er egentlig forskellen?
Synes specifikationerne lyder ret gode...


__________________
Med venlig hilsen
Rasmus
Til top Vis Makrelsalat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Makrelsalat
 
Guldberg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2004
Status: Offline
Indlæg: 231
Sendt: 05 November 2007 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

Lad dig ikke narre af Full HD, du kan ikke se forskel på mere end en meters eller 2 afstand. Prøv at gå ned i en tv shop og se hd vs full hd og plasma vs lcd
Til top Vis Guldberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldberg
 
Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 992
Sendt: 06 November 2007 kl. 07:28 | IP-adresse registreret  

Guldberg skrev:
Lad dig ikke narre af Full HD, du kan ikke se forskel på mere end en meters eller 2 afstand. Prøv at gå ned i en tv shop og se hd vs full hd og plasma vs lcd

Det er vel stadigvæk dejligt at han er fremtidssikret, hvis han en dag flytter skærmen endnu længere væk!


Makrelsalat skrev:
Er det her TV godt?
Og hvad med det her?
- Hvad er egentlig forskellen?
Synes specifikationerne lyder ret gode...

Men hvilken af de 2 ovenstående skærme ville i foretrække og hvad er egentlig forskellen?


__________________
Med venlig hilsen
Rasmus
Til top Vis Makrelsalat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Makrelsalat
 
thomnico
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 06 November 2007 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

Makrelsalat skrev:
Jamen opløsningen er 1024 x 768?
Det skal være sådan at han skal kunne se Blueray/HD-DVD på TV'et...

Er det her TV godt?
Og hvad med det her?
- Hvad er egentlig forskellen?
Synes specifikationerne lyder ret gode...

 

Det er det samme fjernsyn.. Der står D efter som så vidt jeg ved betyder at der er digital tuner i, men det er der jo også i den anden... nogle gange viser hifipriser det samme flere gange synes jeg...

men det er et rigtigt godt valg, jeg står selv med tanken om at købe dette fjernsyn efter megen tids søgning mm.

Til top Vis thomnico's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thomnico
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes