| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens Jeg står her og har sparet nogle penge sammen som oprindeligt skulle være brugt på et Samsung LCD TV, men da jeg i mellemtiden er blevet mere hooked på en projektor, da jeg har pladsen og forbruget til en, så er det hvad jeg går efter.. Jeg søger en projektor med en min. opløsning på 1280x720, hvilket jeg kan ses kan erhverves for 10-12.000 alt efter model og mærke. Mit budget er låst til dette interval, da jeg som 18 årig og studerende, ikke har råd til at bruge flere penge. Jeg har kigget lidt rundt omkring, men jeg må ærligt erkende, at jeg ikke aner om jeg skal vælge LCD eller DLP. Umiddelbart lyder det som om at DLP giver det bedste billede, men også er det dyrere end LCD - right? Projektoren skal hænge over min hjørnesofa, så den skal helst ikke støje for meget, men er det et problem i dag? Jeg har en stor hvid væg, som bliver det projektoren foreløblig skal projektere på, da jeg ik til at starte med kan finde penge til et ordenlig lærred. Modeller som jeg har kigget på:
-
BenQ PE7700 (Fysisk stor. ØV)
-
Epson EMP TW700 (Ser lækker ud, men er det kvali?)
-
Optoma HD72 (??)
-
Sanyo PLV Z5 (Læst godt om denne, men den ser stor og klodset ud?)
-
Sony VPL HS60 (For lav styrke?)
- Panasonic PT AX100
Hvad ville du vælge som første gangs køber? Hvorfor? Har du selv en af disse? Lever den op til dine forventninger? Hvad er godt/skidt? På forhånd tak Mvh Kenneth
|