| Forfatter |
|
p.las Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
| Sendt: 26 Maj 2007 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har lige købt et stewart firehawk lærred med tab tension og motor.I venstre hjørne er der en lille "krøl" som dog ikke genere mig ,men hvis den kunne komme væk vil det selfølgelig være at fortrække.Tror at tab tension måske er lidt for løs.Kan man just det?.der står intet om det i brugermanualen.Eller skal lærredet bare have lov til at hænge lidt.(har lige sat det op idag)
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der ingen der kender noget til tab tension eller er det fordi der altid i mere eller mindre omfang vil være buler,også på tab tension
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
På mit TT lærrede er der en skrue i bunden af skinnen, hvor snoren er gjort fast. Den kan jeg bruge til at stramme/løsne lærredet. Jeg vil næsten gætte på det er det samme på dit. Dog skal du lige være opmærksom på at du ikke får strammet lærredet FOR meget, da det giver problemer med buler, fordi det så bliver rullet for stramt op. Mit har også små buler i den sorte afmaskning pga. af de små hægter som snorene er kørt igennem. Det er dog ikke noget der går ud over billedet.
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
|
På mit TT lærrede er der en skrue i bunden af skinnen, hvor snoren er gjort fast. Den kan jeg bruge til at stramme/løsne lærredet. Jeg vil næsten gætte på det er det samme på dit. Dog skal du lige være opmærksom på at du ikke får strammet lærredet FOR meget, da det giver problemer med buler, fordi det så bliver rullet for stramt op. Mit har også små buler i den sorte afmaskning pga. af de små hægter som snorene er kørt igennem. Det er dog ikke noget der går ud over billedet.
MVH WRONG fremgangsmåden er så at løsne skruerne så meget det kan lade sig gøre,hvorefter man strammer det endtil at bulerne er væk? |
|
|
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
p.las skrev:
wrong skrev:
|
MVH WRONG
|
|
|
fremgangsmåden er så at løsne skruerne så meget det kan lade sig gøre,hvorefter man strammer det endtil at bulerne er væk? |
|
|
Ja praktisk talt. men kun indtil de lige nøjagtig er væk. Jo løsere jo bedre. Hvis du strammer for meget strækker du selve dugen.
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
p.las skrev:
wrong skrev:
|
MVH WRONG
|
|
|
fremgangsmåden er så at løsne skruerne så meget det kan lade sig gøre,hvorefter man strammer det endtil at bulerne er væk? |
|
|
Ja praktisk talt. men kun indtil de lige nøjagtig er væk. Jo løsere jo bedre. Hvis du strammer for meget strækker du selve dugen.
MVH WRONG
|
|
|
super
spørgsmålet er om man skulle løsne det og lade det hænge et par dage,hvorefter man strammer det op.Det har trods alt kun været ude af kasseten i sammenlagt 8 timer
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne du godt prøve at gøre, ja
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg ved ikke omdu kender dugtypen,men jeg kan se du har en hvid som nok er noget stivere.denne her er ca lige så fleksibel som en regnjakke(lidt gummiagtig)og meget tynd,hvilket gør den noget mere hysterisk.Ellers et fedt setup du har  .
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
p.las skrev:
jeg ved ikke omdu kender dugtypen,men jeg kan se du har en hvid som nok er noget stivere.denne her er ca lige så fleksibel som en regnjakke(lidt gummiagtig)og meget tynd,hvilket gør den noget mere hysterisk.Ellers et fedt setup du har . |
|
|
Jo tak. Der er dog sket meget i det setup siden tråden sidst er opdateret.
Min dug er også ret elastisk og tynd, så det er nok nogenlunde det samme. Hvis du har købt lærredet fra nyt og du ikke kan få den væk syntes jeg da du skal kontakte forhandleren.
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
p.las skrev:
jeg ved ikke omdu kender dugtypen,men jeg kan se du har en hvid som nok er noget stivere.denne her er ca lige så fleksibel som en regnjakke(lidt gummiagtig)og meget tynd,hvilket gør den noget mere hysterisk.Ellers et fedt setup du har . |
|
|
Jo tak. Der er dog sket meget i det setup siden tråden sidst er opdateret.
Min dug er også ret elastisk og tynd, så det er nok nogenlunde det samme. Hvis du har købt lærredet fra nyt og du ikke kan få den væk syntes jeg da du skal kontakte forhandleren.
MVH WRONG |
|
|
det tror jeg nu nok at jeg kan.Det har hængt i en time nu ,og den lille smulle som der var er næsten væk.Lærredet er et demo som jeg har fået meget billigt.da firehawken har en meget blank overflade kan man se ALT.Men p.t skal man kigge ind fra siden af for at se en lille variation som går ca 2-3cm ind på lærredet(fluekneppperi)fra spot af er det umuligt at se
|
| Til top |
|
| |