Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 07:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Panasonic TH-50PX700 eller Pioneeer 508XD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Louis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 09 April 2007 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Hej

Håber på jeres hjælp og råd.

Jeg har bestilt en Panasonic TH-50PX700 til en den gode pris af 20.000 kr. ved et Panasonic Center.
Men nu er jeg blevet i tvivl, om det er bedre at vente på Pioneer PDP508XD.

Hvad ville i gøre? Der er trods alt stor prisforskel, hvis 508XD kommer til at koste 30-35.000 kr.
Til top Vis Louis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Louis

Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 April 2007 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

Det er et godt køb du har gjort

Kasper, TC
Branchemedlem
Branchemedlem

Tapeconnection

Bruger siden: 27 Marts 2007
Lokalitet: København
Sendt: 09 April 2007 kl. 16:20 | IP-adresse registreret  

Louis skrev:
Hej

Jeg har bestilt en Panasonic TH-50PX700 til en den gode pris af 20.000 kr. ved et Panasonic Center.

Hvad ville i gøre? Der er trods alt stor prisforskel, hvis 508XD kommer til at koste 30-35.000 kr.

Det er nok meget usandsynligt at en 508XD vil komme langt over 25.000.

Med det sagt er Pana PX 700 jo en fremragende skærm og hvis det er nu du gerne vil have en skærm er det nu du skal købe den.

Til top Vis Kasper, TC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper, TC Besøg Kasper, TC's Websted

Louis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 09 April 2007 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Kasper, TC skrev:

Louis skrev:
Hej

Det er nok meget usandsynligt at en 508XD vil komme langt over 25.000.

Med det sagt er Pana PX 700 jo en fremragende skærm og hvis det er nu du gerne vil have en skærm er det nu du skal købe den.

Jeg har ventet ca. 4 mdr. på den nye Panasonic, men bliver den nye Pioneer meget bedre end både PX700 og 507XD, og samtidig hvis prisen på 508XD bliver på ca. 25.000 kr., er det ikke noget problem for mig at vente endnu en 3-4 mdr. På den anden side har jeg fået en god pris på PX700. Kunne også købe PX700 nu, og så om 3-4 år købe en fuld HD skærm, som sikkert til den tid er billigere og bedre. Har alligevel ikke planer om at købe blu-ray de første år, så jeg har ikke brug for 1080p/24. Men sortniveauet på 408XD bliver vel bedre end på PX700?

Til top Vis Louis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Louis

Laust
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 April 2004
Sendt: 10 April 2007 kl. 04:29 | IP-adresse registreret  

Selv om du har fået en god pris på Panasonic px700, ville jeg vente og se, hvad den nye 8g Pioneer byder på.

Til top Vis Laust's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Laust

Mr. Anderson
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 10 April 2007 kl. 09:00 | IP-adresse registreret  

Jeg har også selv lige været i tvivl ang. pana eller pioneer. Jeg fik et godt tilbud på en 42px70 til 11kg ved pana center i dronninglund. Det er nu en pris man kan have med at gøre kontra 15-23kg for de nuværende pioneer skærme. Og som mange siger, køb skærmen når du har brug for den for man kan altid vente og der vil altid komme noget som er bedre.

Jeg gjorde det op med jeg ville skifte skærm nu og gerne gøre et godt køb, så valgte pana frem for pioneer 507 til 23kg uder halv pris. Måske er pioneer lidt større og meget lidt bedre, men så meget værd? nej. Dit tilfælde med 5-10kg forskeld er nok meget magen til. For ingen ved om prisen bliver 25 eller 35kg på pioneer 508.

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Sendt: 10 April 2007 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Mr. Anderson skrev:

Jeg har også selv lige været i tvivl ang. pana eller pioneer. Jeg fik et godt tilbud på en 42px70 til 11kg ved pana center i dronninglund. Det er nu en pris man kan have med at gøre kontra 15-23kg for de nuværende pioneer skærme. Og som mange siger, køb skærmen når du har brug for den for man kan altid vente og der vil altid komme noget som er bedre.

Jeg gjorde det op med jeg ville skifte skærm nu og gerne gøre et godt køb, så valgte pana frem for pioneer 507 til 23kg uder halv pris. Måske er pioneer lidt større og meget lidt bedre, men så meget værd? nej. Dit tilfælde med 5-10kg forskeld er nok meget magen til. For ingen ved om prisen bliver 25 eller 35kg på pioneer 508.

på den anden side kan man vel vende det i en anden retning og sige at de nuværende pana-skærme ikke stiger i pris og hvis pio kommer med et til 25 kan det jo være en fordel at vente lidt

Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes