Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2025 | 20:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Toshiba 32WL66ZS - vægophæng? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
goant
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 07 April 2007 kl. 23:44 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg på baggrund af udtalelser herinde fra og efter et smut i TapeConnection i Århus fået erhvervet mig min første lcd-skærm som jeg indtil videre er meget glad for.

Jeg var umiddelbart lidt for nærig til at betale 1.000kr for det vægophæng ekspedienten lige umiddelbart kunne tilbyde mig da jeg ikke selv havde undersøgt alternativer..

Men for at komme til sagen.. Jeg regnede med at kunne læse mig til hvilken type og/eller standard jeg skulle se efter, men det har ikke lykkedes mig at finde ud af andet end at der er 20cm mellem hullerne bag på fjernsynet.. både i bredde og højde.

Er det muligt at få nogle billige vægophæng som stadig er brugbare for denne 32" skærm på ca 18kg?

På forhånd tak..

..og forresten nu hvor vi er igang.. jeg har sat skærmen til mit mediacenter via VGA stikket i fjernsynet og når jeg sætter opløsningen til de 1360x768 går skærmbilledet et lille stykke ud over hvad selve panelet viser.. Vil skyde på det drejer sig om ca 20px ved hver kant.. Er det noget PowerStrip kan behjælpe eller er der en teknisk naturlighed i problemet?
Til top Vis goant's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af goant

zuluDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2005
Lokalitet: København
Sendt: 08 April 2007 kl. 01:06 | IP-adresse registreret  

Angående beslaget, er det så ikke det, der hedder VESA200? (200 mm mellem hullerne)

Angående dit spørgsmål om opløsning, så er det fordi man ikke kan slå overscan fra på dit TV, du kan muligvis kompensere for det med MCETweak eller PowerStrip, men du vil aldrig opnå 1:1 pixelmapping.
Til top Vis zuluDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zuluDK

goant
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 April 2007 kl. 01:15 | IP-adresse registreret  

Det ville også umiddelbart være mit bud :)

Nej var godt klar over jeg ikke ville kunne få 1:1 pixelmapping men troede egentlig at den ville kunne tilpasse sig skærmen til trods for den i så fald ikke ville udnytte pixelmapping.. men kan være min tankegang er paradoksal..
Til top Vis goant's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af goant

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes