Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 23:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Falder LCD TV markant i pris efter nytår? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 16 December 2006 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Hey
Falder LCD TV markant i pris efter nytår?
Her tænker jeg på Sony 32V2500 ! :)

//Lars Hansen

lpm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 16 December 2006 kl. 16:33 | IP-adresse registreret  

Der er der i hvert fald altid gode tilbud ved januar-udsalget. Om så lige præcis dit Sony falder er der vel ingen der kan sige, men gode tilbud skal der nok komme.

Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2006 kl. 16:35 | IP-adresse registreret  

Hmm, vil du mene det kan betale sig at vente med at bestille til efter nytår? For hvis det kun er et par hundrede kroner, så vil jeg ikke vente. Det er kun hvis der er markant noget at spare(800kr osv)

lpm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 16 December 2006 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

Ja det vil jeg mene. Der er jo ingen garanti, men januar-udsalget er årets bedste udsalg, hvis du spørger mig. Det KUNNE jo også være at en anden model pludselig blev interessant hvis den blev sat voldsomt ned.

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 December 2006 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Nu skal du ikke tage mine ord for gode varer på netop dette spørgsmål, men jeg tvivler på, at priserne på fladskærme vil dale lige efter jul/nytår - de lidt ældre modeller på markedet vil der nok komme tilbud på, men jeg tror ikke, du ser en V2500 til et par tusinde under nuværende pris.

Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2006 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Tjaa, i mine ører lyder det bare underligt hvis det pludselig skulle falde så meget, da det alligevel er faldet EN DEL de sidste par uger.

Men jeg har bestemt mig, det SKAL være den model :)
Ellers kan man blive ved med at skifte mening, og så bliver det aldrig købt

Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2006 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

AM-E > Netop også det jeg tror!
V2500 er jo alligevel forholdsvis nyt på markedet, V2000 derimod skal der nok komme nogle gode tilbud på. Men V2500 er jo klart at foretrækker grundet 2x HDMI, bedre kontrast og en opdatering af Lyssensor(svjh).

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 16 December 2006 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

Jeg tror nu heller ikke at Sony 32V2500 bliver sat voldsomt ned da det er en ret ny model. Måske kan du være heldig at den tidligere model Sony 32V2000 kan findes på udsalg i Januar. Det er næsten samme tv.
Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2006 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Stanley> Ja næsten den samme, dog lige med forbedringerne jeg skrev i indlægget før du skrev :)

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2006 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Helikopteren skrev:
AM-E > Netop også det jeg tror!
V2500 er jo alligevel forholdsvis nyt på markedet, V2000 derimod skal der nok komme nogle gode tilbud på.

Desuden skal du nok heller ikke regne med at høste den helt store besparelse på netbutikkerne og de lidt billigere butikker à la TC, da priserne hos disse allerede er presset ret og grundigt i bund. Derimod kan du være heldig at finde en V2000 efter jul/nytår hos f.eks. Fona eller Expert til et par tusinde under vejl. pris - hvilket i sidste ende ikke siger så meget alligevel, da net- og de billigere butikker hele tiden har solgt samme varer til Fona og Experts såkaldte "tilbudspriser".

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2006 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

Helikopteren skrev:
Stanley> Ja næsten den samme, dog lige med forbedringerne jeg skrev i indlægget før du skrev :)

Ja, du skriver åbenbart lidt hurtigere end mig

Om Sony 32V2000 så er interresant afhænger jo helt af hvormeget den evt. bliver sat ned og om du mener at du får brug for den ekstra indgang. Det er klart at hvis prisen er den samme, vælger man Sony 32V2500.

Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2006 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  

Stanley> Som det ser ud for øjeblikket, så er der 896kr forskel mellem 32V2000 og 32V2500. Og man får alligevel end del for de penge.

AM-E> Det vil self være en fordel at kunne handle ved en forhandler, det er ihvertfald en del nemmere mht rep. Men det satser jeg ikke på sker :)

Men ellers, er der nogen der har gode erfaringer med easyshopping.dk ?

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2006 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

Helikopteren skrev:
Stanley> Som det ser ud for øjeblikket, så er der 896kr forskel mellem 32V2000 og 32V2500. Og man får alligevel end del for de penge.

AM-E> Det vil self være en fordel at kunne handle ved en forhandler, det er ihvertfald en del nemmere mht rep. Men det satser jeg ikke på sker :)

Men ellers, er der nogen der har gode erfaringer med easyshopping.dk ?

Nej, kender ikke noget til EasyShopping, og generelt holder jeg mig også væk fra de butikker - eller er meget påpasselig. Jeg synes Tape Connection har meget rimelige priser på deres fladskærms sortiment. Ellers har jeg hørt nogle positive kommentarer fra JustBuyIt kunder. Du kunne også prøve Laptops.dk.

Men inden du handler hos Easyshopping, skal du sørge for at læse deres betingelser samt garantiordning igennem. Så ved du, hvor du står ved en evt. rep./reklamation

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 16 December 2006 kl. 17:24 | IP-adresse registreret  

bestilte et  42"pana pv 60 hos easy shopping i torsdags,hurtig respons på mine emails må jeg sige,men de skulle have en kopi af mit sygesikringskort da jeg betalte med dankort(begrundelsen var/er for meget dankort svindel).beløbet er hævet så det ligger i posten,har handlet der før uden problemer for mindre beløb dvs film olign,så jeg mener ikke der er grund til bekymring omring firmaet,bare lidt bøvlet med at taget et billede fra mobilen og sende det til dem,men det tager jo kun 5 min bare lidt besværligt.
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 16 December 2006 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

Easyshopping er ikke gode hvis man skal have pengene tilbage for ting. F.eks. tog det dem mere end tre uger at få sendt mig pengene tilbage for en elendig Samsung DVD-optager jeg købte i sommers. Man hører også andre dårlige ting om dem. Samme optager tog det dem i øvrigt også en uge om overhovedet at sende, og det gjorde de oven i købet først da jeg skrev og spurgte hvad de havde gang i. Generelt er deres kundeserviceniveau lavt.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

janwa
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Lokalitet: København
Sendt: 16 December 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

Få det pakke ind som Julegave, og få mulighed få at få bytte det efter nyår, derefter få et tilgode bevis, som du så kan bruge til at købe det
samme TV til udsalgs pris .

Husk ikke at pakke TV ud
Til top Vis janwa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janwa

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2006 kl. 19:07 | IP-adresse registreret  

janwa skrev:
Få det pakke ind som Julegave, og få mulighed få at få bytte det efter nyår, derefter få et tilgode bevis, som du så kan bruge til at købe det
samme TV til udsalgs pris .

Husk ikke at pakke TV ud

Så kan han vel ligeså godt vente med at købe det til efter nytår. Så er han også fri for at have stor papkasse stående i julen som han ikke kan bruge til noget. Eller er der noget jeg ikke har forstået ???

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2006 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

Naiera skrev:
Easyshopping er ikke gode hvis man skal have pengene tilbage for ting. F.eks. tog det dem mere end tre uger at få sendt mig pengene tilbage for en elendig Samsung DVD-optager jeg købte i sommers. Man hører også andre dårlige ting om dem. Samme optager tog det dem i øvrigt også en uge om overhovedet at sende, og det gjorde de oven i købet først da jeg skrev og spurgte hvad de havde gang i. Generelt er deres kundeserviceniveau lavt.

sådan er det ved stort set alle online forhandlere,det tager typisk 1 mdr at få pengene tilbage for noget man har retuneret,man kan da ikke forlange fona eller hvad de andre fysike forhandlere nu hedder service,der er nu engang forskel på service mellem online og fysike forhandlere,hvilket prisen jo også indikerer

Rahimnax!
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2006
Sendt: 16 December 2006 kl. 19:37 | IP-adresse registreret  

Hvad med TH pana´en bliver den også "markant billigere"?

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2006 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Rahimnax! skrev:
Hvad med TH pana´en bliver den også "markant billigere"?

hmm til 11200,-skal du nok ikke forvente det store prisfald mere,men den nye generation bliver sikkert nok billigere når den kommer engang om 1 år eller 3(who knows).Syntes plasma er kommet ned i et leje hvor alle kan være med efterhånden.måske om 5 år koster et 42" top model det samme som et 32" crt topmodel idag(ca 4500,-)

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes