| Sendt: 12 April 2006 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Først og fremmest tak for et fedt forum - jeg har hentet utrolig mange og gode informationer herinde, men nu har jeg altså et spørgsmål, som jeg håber eksperterne kan hjælpe mig med.
Jeg har endelig, efter laaang tids søgning og mange overvejelser, fået bestilt et flad-tv (Samsung LE-32M61B) til erstatning for den gamle udtjente kasse derhjemme. Det bliver fedt - har jeg ventet alt for længe på! Og har læst meget omkring de digitale muligheder med bla. den nye selector fra TDC - og er nu blevet forvirret på et lidt højere plan.
Så nu melder spøgsmålet sig - hvis jeg skal have fuld udbytte af den nye selector der kommer til maj med HDMI udgang, og når jeg skal have købt mig en Hard Disk-recorder på et tidspunkt, som formentligt også kommer til at have HDMI - er det så nødvendigt, at TV'et har to HDMI stik i forhold til det ene det har? Eller kan man "køre" det digitale signal igennem recorden som en gammeldags video, og på den måde forbinde :Selector til HD-recorder og HD-recorder til TV'et? Eller skal jeg ikke bekymre mig om det, fordi der er andre måder at forbinde de tre ting sammen? Jeg er helt grøn på området, så håber ikke det er et alt for tåbeligt apørgsmål!
Men hvis det forholder sig sådan, at fjernsynet skal have to HDMI stik, for at kunne udnytte alle tre ting optimalt og digitalt, så skal jeg nok lige have afbestilt det tv -og det skal jeg have gjort senest i dag, og jeg skal ud og rejse i morgen!! Så vil jeg nok lige vente en omgang mere indtil der kommer et tv med to HDMI stik Så håber på et hurtig svar -og på forhånd tak derude.
|