Sendt: 06 August 2005 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg er helt ny her, og ærgrer mig over jeg ikke er faldet over stedet her, noget før! Det er vist her de tunge drenge holder til inden for HiFi. 
Nå, men jeg er ligesom så mange andre herinde, på udkig efter et nyt Fladskærms tv. Og det er jo en jungle, uden lige! PT, er min konklusion at hvis man satser på LCD er Samsung der, hvor man får mest kvalitet til bedste pris. Og inden for Plasma er det Panasonic der fører mht. kvali kontra pris. Er der nogen der gider be/afkræfte den teori?
Den anden del af denne tråd, handler om et forholdsvis ukendt, hvis ikke helt ukendt Plasma tv. Den er placeret i den billige ende af scalaen. Men det behøver jo som set før, ikke afspejle kvaliteten. Mærket er "Strong", og specs kan ses på importørens HP: http://www.satplus.com/product_info.php?cPath=21_71&prod ucts_id=98
Er der nogle der gider komme med et par kommentarer til det. Evt. personlige erfaringer, hvis man kunne være så heldig?? Er i den situation, at jeg højst sandsynligt kan få det til en yderst favorabel pris.
På forhånd tak 
|