Tilbage til HIFI4ALL.DK 30. juni 2024 | 18:22   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Philips 9308 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sniper_Nolight
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 September 2003
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 02 September 2003 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

Tilgiv mig hvis dette har været oppe og vende før. Jeg er ny bruger her. Jeg vil meget gerne investere i et nyt Philips 9308. Jeg regnede egentlig med et nyt Sony, men mit gamle har lidt svært ved at vise region 1 dvd'ere med udgangssignalet fra DVD sat til RGB - så jeg vil prøve Philips. Min glæde var stor da jeg osse erfarede at dette tv kan klare (og vise) et Progressivt Scan signal - som min dvd kan levere (Pioneer DV-737). Det jeg gerne vil vide er: Pixel Plus er det det samme som Progressiv Scan eller hvordan hænger det sammen - jeg ved min afspiller skal stå på Component (Prog.) som udgangssignal i dvd'ens menu og ikke RGB - klarer tv'et så resten automatisk eller hvad - desuden kan Progressiv Scan ses bare lidt eller er det markant bedre end det ellers ville være med et "almindeligt" signal?



__________________
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight
Til top Vis sniper_Nolight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sniper_Nolight Besøg sniper_Nolight's Websted
 
Woody1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 September 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 25
Sendt: 09 September 2003 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

Pixel Plus og Progressiv Scan er absolut ikke det samme. Pixel Plus er en Philips teknologi som giver flere linjer i billedet, og derved mere dybde og skarphed i billedet.

Iflg. mine kendskaber så har Philips 32PW9308 ikke indgang for Progressiv Scan. Den har kun to scarttilslutninger og ikke RCA stikkene til Progressiv.

Men det kan også være at jeg tager fejl. Er der nogle der har dette tv?

Til top Vis Woody1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Woody1
 
Grandmuul
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar

Bruger siden: 10 August 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 242
Sendt: 10 September 2003 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

Jeg kender ingen TV der har indgang til prograssiv scan stikkene.. Har hørt at det nye FQ85 fra sony har, men er ikke 100%.. ved bare, at 9308 IKKE har det.. men ellers glimrende TV.. component bruger man normal på projektor, og ikke på TV..
Til top Vis Grandmuul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Grandmuul
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes