| Sendt: 27 Juli 2009 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg har tilsluttet min PS3 til min reciever Marantz SR5003 med et HDMI kabel og så recieveren med mit fladskærmsfjernsyn Samsung LE32R53B også gennem et HDMI kabel. Det har virket fint indtil for et par dage siden.
Jeg kan sagtens tænde min PS3, men får intet billede samt lyd. Jeg har tjekket indstillingerne på min reciever og der er intet ændret. Den rigtige kanal er valgt og stikkene sidder ordentligt. Recieveren registerer at den modtager et HDMI signal, men den skriver den ingen data modtager fra PS3'en.
Troede det var dårlige kabler, men dette har jeg tjekket og kan heller ikke få det til at virke med andre kabler. Det sjove er dog at hver gang jeg trykker menu på min reciever så, dukker recieverens menu frem på skærmen gennem HDMI, og sjovt nok modtager den nu fint lyd data fra PS3'en, men så snart jeg afslutter reciever menuen, så forsvinder lyden, samt jeg stadig intet billede modtager fra PS3.
Håber nogle kloge hoveder herinde kan komme med nogle løsningsforslag fordi jeg er tabt, som det er ligenu. Har fået det til at virke 2 gange siden det startede efter en masse "fumlen" rundt med indstillinger og kabler, hvorefter det pludselig virkede, men dagen efter er problemet der igen.
|