| Forfatter |
|
Go4it Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1186
|
| Sendt: 01 April 2009 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Chris Cornell Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 272
|
| Sendt: 04 April 2009 kl. 03:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
98% af alle købefilm har fælles distributør i Norden, så der er; svensk, norsk, dansk og finsk undertekst på det meste.
Hvis de så bare kunne finde ud af at lade de engelske undertekster være.....Scanbox 
Det er godt nok billigt - Blade Runner til 129,- Svenske  __________________ Mit Anlæg
NAD C355 BEE, Cambridge AZUR640C, NAD T515, SONY BDP-S350, Tannoy Sensys
DC1, Philips 32PFL7762D lcd.
|
| Til top |
|
| |
flaskebent Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 92
|
| Sendt: 04 April 2009 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sender de til Danmark?
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 04 April 2009 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har sverige nok en af verdens bedste musik butikker. Jeg kan se på nettet de har masser af blueray. Da jeg var der sidst havde de alt i CDer. Butikken hedder Skivhugget og ligger ved Danmarksterminalen i Gøteborg. Når man taster deres gamle webadresse kommer denne side.
http://www.megastore.se/
Der var også en anden butik i Gøteborg nemlig Bengans. De har denne adresse:
http://www.bengans.se/
Begge ligger i gå afstand fra Danmarksterminalen. Specielt Skivhugget, (der måske har skiftet navn) har et varesortiment der er ekstremt dybt inden for rock genren. Den ligger på Masthugstorvet. Bengans ligger modsat centrum 10 min. gang fra Danmarksterminalen. De har simpelt hen alt, men måske er de ikke helt billige. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

|
| Sendt: 04 April 2009 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige fået "åbnet" op for salg til DK hos cinemart.se (jeg kan ikke linke) De har gode priser på Blu Ray - jeg har ikke kunne finde andre Svenske netshops der sælger BR til DK, men kom endelig med nogle steder hvis I kender nogle Jeg tvivler at vi kan få Elgiganten i SV til at sælge til DK, da de har forretning i DK...?
|
| Til top |
|
| |
Matshui Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 04 April 2009 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Go4it skrev:
|
Jeg har lige fået "åbnet" op for salg til DK hos cinemart.se (jeg kan ikke linke) De har gode priser på Blu Ray |
|
|
Er det sådan generelt eller? Har nemlig ikke lige fået skrevet til ham endnu derovre... Linkfix: cinemart.se
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

|
| Sendt: 04 April 2009 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Matshui skrev:
Go4it skrev:
|
Jeg har lige fået "åbnet" op for salg til DK hos cinemart.se (jeg kan ikke linke) De har gode priser på Blu Ray |
|
|
Er det sådan generelt eller? Har nemlig ikke lige fået skrevet til ham endnu derovre...
Linkfix: cinemart.se
|
|
|
Tak for dit Linkfix - jeg bruger "Tilføj hyperlink", men der kommer ikke noget i "Besked" - sikkert noget med jeg bruger Firefox som browser... Ja, jeg har lige fået en mail fra " Cinemart" og de skriver at nu er der permanent åbent for DK
|
| Til top |
|
| |
Matshui Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 04 April 2009 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder fandme godt - så kommer jeg nok til at bestille lidt nu her, og helt sikkert senere også - de har sku nogle fine priser derovre! Skal du lave links, så er det bare [url]linket[/ url] (uden mellemrum mellem / og url)
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

|
| Sendt: 05 April 2009 kl. 00:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hermann. skrev:
Nu har sverige nok en af verdens bedste musik butikker. Jeg kan se på nettet de har masser af blueray. Da jeg var der sidst havde de alt i CDer. Butikken hedder Skivhugget og ligger ved Danmarksterminalen i Gøteborg. Når man taster deres gamle webadresse kommer denne side.
http://www.megastore.se/
Der var også en anden butik i Gøteborg nemlig Bengans. De har denne adresse:
http://www.bengans.se/
Begge ligger i gå afstand fra Danmarksterminalen. Specielt Skivhugget, (der måske har skiftet navn) har et varesortiment der er ekstremt dybt inden for rock genren. Den ligger på Masthugstorvet. Bengans ligger modsat centrum 10 min. gang fra Danmarksterminalen. De har simpelt hen alt, men måske er de ikke helt billige. |
|
|
Var lige inde på "megastore.se" og checke - der er godt nok store prisforskelle "hinsidan"? Det virker som "normal"prisen er den samme i Sverige (minus valutafordelen på ca. 32%), men i Sverige har de en mere dynamisk (fri?) prispolitik med nyheder på Blu Ray, der "her og der" sælges til det halve af "katalogpris"....? Det virker som om DK ikke har travlt med at gøre Blu Ray til det "nye" - kunne det være at de lige skal have tømt DVD lagerene....
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

|
| Sendt: 05 April 2009 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|