Bruger siden: 24 August 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 8
Sendt: 24 August 2008 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
hej jeg har en hjemme bio som kan afspille HD/DVD. og ville bare lige høre om hvor meget der er forskel på HD/DVD og så normale dvd film. det skal lige siges jeg se det på en 72 tomer projektor så det er ikke et lille billede
Sendt: 24 August 2008 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
ja jeg kender godt google. men du må da meget undskylde jeg spørg her!
__________________ hey jeg er ordblind så vis det ikke lige er perfekt det jeg skriver så behøver i ikke tage ordbogen frem. så længe i ved hvad jeg mener er det jo fint
Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
Sendt: 24 August 2008 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
Hvis din projektor ellers har den fornødne opløsning og du har forbundet den og HD-playeren rigtigt, og du ikke kan se forskel har du helt sikkert gjort et eller andet forkert.
Når først man har set film i HD, om det så være sig HD-DVD eller Blu Ray er det IKKE sjovt at se SD dvd mere.
MVH WRONG
PS. Hurin er bare misundelig fordi han ikke har nogen HD-bif
__________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Sendt: 24 August 2008 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
hehe tak. nej har ikke prøvet med en HD film i nu fik sat det op i går. det var bare om det var nåde man skulle invitere i eller om blu Ray var fremtiden. JA han er :)
ps. hvad er forskelen på blu ray og HD i store trak.
__________________ hey jeg er ordblind så vis det ikke lige er perfekt det jeg skriver så behøver i ikke tage ordbogen frem. så længe i ved hvad jeg mener er det jo fint
Sendt: 24 August 2008 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
det er en infocus in78 video projektor http://www.hifiklubben.dk/produkter/billede/projektor/infocu s_in78_video_projektor_sort.htm
Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
Sendt: 24 August 2008 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
mr.lego-mand skrev:
hehe tak. nej har ikke prøvet med en HD film i nu fik sat det op i går. det var bare om det var nåde man skulle invitere i eller om blu Ray var fremtiden. JA han er :)
ps. hvad er forskelen på blu ray og HD i store trak.
Kapaciteten. Blu-Ray kan lagre ca 50GB hvorimod HD.DVD "kun" kan have 30GB på skiverne. Desværre er HD-DVD dømt dødt så hvis jeg var dig ville jeg da gå Blu-Ray vejen.
Jeg har både HD-DVD og Blu Ray. Billedet er lige godt om det er det ene eller andet. Lyden kan jeg ikke udtale mig om.
Det gode ved, at HD-DVD er dødt er at nu er der en MASSE billige film til salg overalt
MVH WRONG
__________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Sendt: 24 August 2008 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
hehe ja jeg var en tur på nettet og de var pænt billige. hvordan klare en PS3 sig til blu Ray?
Sendt: 24 August 2008 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
okey det kunne godt være det var en dårlig afspiller der sad i. da man næsten skal gi det samme eller mere for en blu ray afspiller alene.
Sendt: 24 August 2008 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
okey nice nok . kan man få en adapter til HDMI for min computer sedder til min projektor og der er kun et stik kan man få nåde så der er 2? og vis man kan. sænkes kvaliteten så?
Sendt: 24 August 2008 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
okey tak
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum