Hej Kasper
PS3 har delt vandene - på flere måder. Nogle oplever at den larmer, en hel del endda, mens andre får helt lydløse eksemplarer. Selv er jeg så
heldig at have en af dem som ikke siger en lyd - altså udover det der skal være i højttalerne 
Det er svært at svare på, hvordan dit TV vil vise billedet. Dels er der stor forskel på TV, og så fortæller du ikke hvad det er for et. Men mit bud
er, at du vil opleve et godt billede både ved spil og film.
Almindeligvis følger der ikke spil og film med, men måske du kan finde et pakketilbud.
Brændte DVD film kan jeg ikke svare på.
Til DVD og blu-ray vil det være en fordel at købe den fjernbetjening der sælges som ekstra tilbehør (pris ca. 210 kr). Med den fjernbetjening
styres den næsten som enhver anden DVD og blu-ray afspiller. Godt nok stadig med den specielle PS3 menu, men den er yderst nem at navigere
i. Og den gør som andre afspillere - når du smider en skive i så gør den selv klar til at afspille den.
Det vil være en fordel hvis du har mulighed for at forbinde den til internet. Så kan du opdatere den med seneste firmware, som bl.a. forbedrer
kvaliteten af DVD afspilningen. Men der vil løbende komme ny firmware og andre tilbud ind den vej.
/Lars |