| Sendt: 23 Marts 2007 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har lige fået en Sony Playstation 3 og havde glædet mig til at skulle se Bluray-film hele aftenen (Kingdom of heaven som viser sig at have danske tekster selvom det ikke står på coveret).
Anyway jeg fik banditten koblet til min fars Pioneer PDP 427 XA via HDMI-stik i 1080i. Så langt så godt, flot billede og så videre, men så kom jeg på at ville lægge Playstationen ned og så forsvandt signalet.
Jeg ved ikke om HDMI-kablet blev revet løs, eller om maskinen bare er uhyre følsom, men uanset hvad jeg gjorde kunne jeg ikke få signal tilbage igen 
I kampens hede kom jeg også til at slukke på Playstationens hovedafbryder bagpå, mens den var tændt - læste senere i manualen, at det kunne give skader
Håber ikke jeg har ødelagt noget - vil min fars tv virke med andre HDMI? Lige nu har jeg mest lyst til at returnere maskinen. Synes der var alt for meget bøvl for en som mig, der kun havde tænkt sig at bruge den til at se Bluray på.
Hvis det er HDMI-kablet, der er skurken så er det da godt nok noget sårbart skidt (det er min første brug af HDMI).
Er der nogen der har erfaringer med HDMI, især på Pioneer PDP 427 XA der kan hjælpe med råd?
Eller er der måske nogle P3 brugere der har haft lignende oplevelser?
vh Jesper
|