| Forfatter |
|
Sergio Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 15 Marts 2007 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har bestilt en PS3 til mit nye Pio427XD og vil høre om jeg skal bruge HDMI kabel for at kunne se Blu-Ray eller om scart er godt nok??
Har hørt/læst at Pio427 serien skulle kunne give et super billede fra Blu-Ray eller HD-dvd pga at den kan konvertere signalet godt eller hvad man nu skal sige Er der en venlig sjæl der vil fortælle hvad det vil sige og evt. skrive hvordan jeg får det mest optimale billede på mit tv når jeg bruger PS3 som Blu-Ray afspiller..!!
På forhånd tak
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 15 Marts 2007 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan bruge det scartstik der er med, men hvis det er mig ville jeg investere i et hdmi kabel. for du kan ikke få denne fulde opløsning ud af ps3 hvis du bruger scart. __________________ Get HIFI or die trying c",
|
| Til top |
|
| |
Wilhelmsen Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 236
|
| Sendt: 15 Marts 2007 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sergio skrev:
|
Har bestilt en PS3 til mit nye Pio427XD og vil høre om jeg skal bruge HDMI kabel for at kunne se Blu-Ray eller om scart er godt nok??
Har hørt/læst at Pio427 serien skulle kunne give et super billede fra Blu-Ray eller HD-dvd pga at den kan konvertere signalet godt eller hvad man nu skal sige Er der en venlig sjæl der vil fortælle hvad det vil sige og evt. skrive hvordan jeg får det mest optimale billede på mit tv når jeg bruger PS3 som Blu-Ray afspiller..!!
På forhånd tak
|
|
|
Du er nødt til at bruge HDMI -eller component. Med et scart-kabel får du ikke mere ud af din PS3 end du ville gøre med en almindelig dvd-afspiller.
|
| Til top |
|
| |
Sergio Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Marts 2007 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super jeg køber et HDMI kabel til svinet..
Hva med:
Har hørt/læst at Pio427 serien skulle kunne give et super billede fra Blu-Ray eller HD-dvd pga at den kan konvertere signalet godt eller hvad man nu skal sige Er der en venlig sjæl der vil fortælle hvad det vil sige og evt. skrive hvordan jeg får det mest optimale billede på mit tv når jeg bruger PS3 som Blu-Ray afspiller..!! __________________ Vamos
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 15 Marts 2007 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sergio skrev:
|
Er der en venlig sjæl der vil fortælle hvad det vil sige og evt. skrive hvordan jeg får det mest optimale billede på mit tv når jeg bruger PS3 som Blu-Ray afspiller..!!
|
|
|
Kør 1080i via HDMI, og slå ADV til under "Pure Cinema", så er du kørende. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
Sergio Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Marts 2007 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
Sergio skrev:
|
Er der en venlig sjæl der vil fortælle hvad det vil sige og evt. skrive hvordan jeg får det mest optimale billede på mit tv når jeg bruger PS3 som Blu-Ray afspiller..!!
|
|
|
Kør 1080i via HDMI, og slå ADV til under "Pure Cinema", så er du kørende.
|
|
|
OK tak for det.. Vælger jeg selv 1080i (hvor??) eller sender PS3 signal i 1080i?? __________________ Vamos
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 16 Marts 2007 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sergio skrev:
| OK tak for det.. Vælger jeg selv 1080i (hvor??) eller sender PS3 signal i 1080i?? |
|
|
Det gør den jo nok ikke som standard, da det ikke er alle tv'er der kan modtage dette.. Mon ikke den starter op i en lav opløsning, og så kan man selv pille med indstillingerne og vælge output og opløsning. Og præcis hvor du ændrer dette er der jo ikke så mange der kan svare på, da den ikke er ude til menig-mand endnu.. Men mon ikke du selv kan finde ud af det ved at kigge menuerne igennem. __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
Rahbek78 Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 16 Marts 2007 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sergio skrev:
AV Precision skrev:
Sergio skrev:
|
|
|
|
Kør 1080i via HDMI, og slå ADV til under "Pure Cinema", så er du kørende.
|
|
|
OK tak for det.. Vælger jeg selv 1080i (hvor??) eller sender PS3 signal i 1080i?? |
|
|
MED HDMI ISAT PS3 FÅR DU "AUTO" FORMAT INSTILLINGEN. DVS. MASKINEN SNAKKER MED DIT DISPLAY OG FINDER UD AF HVAD DER ER BEDST.
MAN KAN OGSÅ MANUELT.
|
| Til top |
|
| |