Bruger siden: 28 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 176
Sendt: 22 Februar 2006 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
Jeg har ovenstående dvd afspiller.
Når jeg ser dvd på mit tv skriver tv'et at det modtager 576p. Jeg vil gerne sende signalet i 720 til mit lcd tv via dvi kablet. Jeg har desværre ikke en manual jeg kan læse i. Min kone satte den "tomme" kasse uden for. Det blev så regnvejr og jeg fandt manualen i kassen. Så den er klistret sammen nu :-)
Mit spørgsmål er så om nogle ved hvordan jeg sætter maskineriet op til at sende 720p i stedet for 576p. Der er ikke umilbart noget punkt til det i dvd opsætnings menuen.
Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
Sendt: 22 Februar 2006 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
Efter lidt søgning på nettet, læser jeg (til min overraskelse) på et svensk forum, at dvd79 i modsætning til den angiveligt identisk opbyggede BBK DV971H ikke kan sende 720p og 1080i. Mon det passer?
Indlægget er fra januar 2005, så det kan muligvis være rettet med en senere firmwareopgradering.
På BBK'ens fjernbetjening er der en "dvi" knap som får maskinen til at skifte cyklisk mellem 576p. 720p og 1080i, måske er der noget tilsvarende på din?
Bruger siden: 28 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 176
Sendt: 23 Februar 2006 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
Når jeg trykker på DVI knappen mens jeg ser film kommer der et tegn op der viser at knappen ikke kan bruges. Så det er ikke den. Kan virkelig ikke se hvad der skal til.
Ringede til hifiklubben hvor jeg har købt den og de ville ringe tilbage. Det er 2 dage siden og selvfølgelig har de ikke ringet tilbage. hvorfor siger firmaer altid at de ringer tilbage, og så gør de det aldrig alligevel. Utroligt.
Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
Sendt: 23 Februar 2006 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
kirneh skrev:
Når jeg trykker på DVI knappen mens jeg ser film kommer der et tegn op der viser at knappen ikke kan bruges. Så det er ikke den.
"Mens jeg ser film" - det går nok ikke. Ligesom jeg skal du nok stoppe afspilning (stop eller "firkant" - ikke slukke) før knappen kan aktiveres. - Har du prøvet det?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum