Sendt: 24 September 2005 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
MadsL skrev:
Hvad er jeres opfattelse af disse to maskiner? Jeg undrer mig over at EISA valgte Pionner fremfor Denon som 2004/2005s bedste. |
|
|
Jeg har en 2910 og jeg synes den er god. Den er langsommere end jeg forventer af en relativ ny maskine i denne prisklasse og den ser ikke ret pæn ud i sølv. Remoten er lidt stor og klodset.
Bortset fra det synes jeg den er god. Kanonbillede og lyd. Den har ry for at have en god lyddekoder/konverter og jeg synes også den klarer surroundlyd rigtig godt. Jeg har ikke helt de store referencerammer i samme prisklasse, men den spiller klart bedre end den Panasonic A360 jeg havde før. Men den er jo også et par generationer ældre.
Der er nogle der mener at den spiller så godt, at man kan bruge den til stereo. Den har noget "direct" som er optimeret til stereo-lyd, men jeg vil sige at lyden svarer nogenlunde til hvad man får fra en billig cd-afspiller. Den spillede noget under min gamle Denon CD-afspiller og den er ikke i nærheden af min nuværende Atoll. __________________ Mvh. Lars
|