Forfatter |
|
Sune Thomsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
Sendt: 22 Oktober 2010 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg bestilte d. 15 Okt en Marantz SR 7005 i sverige, den stod på lager! Men jeg har skrevet mails de sidste par dage for at få en leveringsdato, men fik intet svar!
Jeg ville så idag afbestille min bestilling, for at bestille den hos en anden butik hvor den var på lager i Sverige, og bekræftet levering i starten af næste uge...
Jeg afbestiller, og samtidig bestiller jeg den så hos den anden butik!
Der går ikke engang 5 min, så ringer den første butik og fortæller mig at den ikke kan afbestilles, da den lige er blevet sendt fra lager i Holland og vil blive leveret til mig på tirsdag!
Jeg er lidt små irriteret, men må accepter, og jeg skriver til den anden butik hvor jeg for 10 min siden havde lagt en bestilling, og må forklare dem at jeg nu har en på vej, og at de må afbestille...
Cirka 10 min senere for jeg svar, om at de ikke kan afbestille da min order er sendt igennem deres system og vider til transportfirma osv... De undskylder og jeg må frit vælge et kabel til max 500 kr (SUPER SERVICE)
SÅÅÅÅÅÅÅ.....
Nu står jeg her tilbage med 2 x Marantz SR 7005 begge i sort, med levering hos mig i start / midt næste uge !
Hvad skal man gør ? prøve at afsætte den ene her hjemme, eller skal jeg sende den tilbage ?
Prisen er 13.200 kr hvis jeg skal afsætte den her hjemme, afhentet hos mig i Horsens.
|
Til top |
|
|
aceh Forum Bruger

Bruger siden: 09 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 463
|
Sendt: 22 Oktober 2010 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så vidt jeg ved har du 14 dages returret når du køber på nettet, så retur med den skidtet.
Alternativt kan du forære mig den ene (jeg kan godt nøjes med én). 
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
Sendt: 25 Oktober 2010 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, send da bare den ene tilbage til det firma med dårligst service. Tænk på at hvis du skal have den til rep. eller andet på et tidspunkt skal servicen gerne fungere. Så nyd at du nu har fordoblet dine chancer for at modtage en, og send derefter den anden tilbage igen.
|
Til top |
|
|
Vilstrup Forum Bruger

Bang & Olufsen sælger
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 307
|
Sendt: 25 Oktober 2010 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Efter at have læst dette indlæg, slår det mig hvorfor ikke vente til at den kommer til danmark og derved støtte det danske forretningsliv og den danske impotør i stedet for at bestille det i udlandet?
Hvis det er prisen, så har AV-Connection sat prisen til at være 13.995kr så meget mere er det jo heller ikke.
Bare nysgerrige __________________ Mvh.
Vilstrup
|
Til top |
|
|
AdamB Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2010 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 48
|
Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brug returretten. Mange online forhandlere (især fra udlandet) bruger princippet "går den, så går den" og udnytter at folk ikke gider at sende store og tunge ting tilbage.
Ellers så er jeg enig med Vilstrup. 700-800 kr er sgu for lidt til at jeg ville gide at købe fra udlandet og risikere masser af bøvl hvis der er problemer med grejet. Efter min mening skal der minimum være et par tusinde at spare før jeg overvejer sådan noget. Det være sagt, købte jeg min PT-AE2000 i Tyskland i sin tid fordi jeg kunne spare næsten 5000 kr...
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vilstrup skrev:
Hej.
Efter at have læst dette indlæg, slår det mig hvorfor ikke vente til at den kommer til danmark og derved støtte det danske forretningsliv og den danske impotør i stedet for at bestille det i udlandet?
Hvis det er prisen, så har AV-Connection sat prisen til at være 13.995kr så meget mere er det jo heller ikke.
Bare nysgerrige
|
|
|
Kan ikke vente 3-4 uger. Så må de altså få fingeren ud, den har været på lager i sverige i mere end 14 dage nu...
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Ronni Branchemedlem

AV Connection
Bruger siden: 25 Marts 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 228
|
Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Folkens, blot som info kan jeg nævne at der har været store problemer hos den danske importør for Marantz, og alt har været i hårknude mht. bestillinger/leveringer - alt har i praksis stået stille siden i sommers. Vi er dog ved at have en løsning i hus... ;-)
__________________ Mvh. Ronni Søby
|
Til top |
|
|
Hyl.dk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 413
|
Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fantastisk... Så kan det være jeg kan få reservedele hjem til min gamle 5003'er. Det nærmer sig snart 6 måneder den har
været til rep!
|
Til top |
|
|
Audioholic Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 208
|
Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er bare SVINE lækker!
Glæder mig til at høre mere om dine erfaringer med kunstværket!¨
Synes designet er lige i skabet og lyden må antages at være derefter i sædvanlig Marantz stil  __________________ Dali Evidence surround, Marantz SR7000
Marantz DV7010
DIY 12" SLS cylindersub
3 x BassPump III i sofaen
+ diverse gode sager ..
|
Til top |
|
|
NAD-Mand Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1324
|