Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 01:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Lydstyrke i højttalerkanaler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hudson
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 08 September 2010 kl. 08:00 | IP-adresse registreret  

Hej - jeg er den lykkelige indehaver af en DENON AVR-2106 surroundreciever som jeg bruger både til film, musik og radio.

Jeg har opsat surroundsound i stuen og et sæt højttalere opsat i køkkenet - og kablerne til disse køkken-højttalere er sat i recieverens B-udgange. Resten, dvs. stue-højttalerne, sidder i A-udgangene, hvor til der findes utallige muligheder for at indstille lydstyrken til hver enkelt højttaler (Center, Front L+R, Surround L+R og Surround Back). Jeg ville gerne kunne justere lydstyrken for gruppe B også, da lydstyrken er en del lavere end A, når man afspiller musik i samtlige højttalere.

Højttalere A og B kan tændes og slukkes uafhængigt af hinanden, men jeg har endnu ikke fundet ud af at indstille lydstyrken for B-gruppen. Tilsyneladende følger den Front L+R i A-gruppen, så det virker ikke hvis man bare skruer ned for alle højttalere på A-gruppen.

Er der nogen der har en løsning til dette problem?

Mvh Anders H. Pedersen

Til top Vis Hudson's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hudson

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes