Sendt: 23 Juli 2010 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
for et par år siden da jeg begynde at se efter hvad surrond var for noget brugte jeg mere end et år på af samline og lytte i starten mar jeg meget til Yamaha da jeg havde en ven som brugte Yamaha
men da jeg fik en A/B test hos KT Radio mellem Pioneer LX 81 og Yamahaen så skiftede jeg mening med det samme der var mere åbenhed rundt stemmerne og instrumenterne..alt blev mere sat på sin plads
jeg brugte pioneer LX91 som afspiller da det ved den jeg vil havde og Audiovector S3A højtaler begge de to afsløre alt
defus synes det er forklaret oven over
Med hensyn til HD signalerne så er det jo bare en udpakning den lavet også beabejdes det i processeren og fordeles til de forskellige kanaler hvem der er bedst TJA
Når du tænker 3D skal du havde en maskine som kan afspille det ik........så til den tid så find en maskine som kan pakke det ud og send det så over til procsseren
men er det vare partymusik du ønsker så tror jeg ikke forskelden betyder så meget har venner som bruger meget dårliger udstyr end det du kikker på og de er fornøjet..
men det er skrugen uden ende når først får begyndt for der findes hele tiden bedre
lexicon er super mere end det på surrond
Primare kan begge ting men bedst på sterieo
|