Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2025 | 11:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Sammensætning af bluray med surround syst (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lekim
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2010
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 29 Maj 2010 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

Hej derude

Jeg har lige erhvervet mig et nyt TV og da lyden ikke er fantastisk, ville jeg gerne købe et surround sound system til. Det skal dog siges at mit behov er meget begrænset, rummet TV'et står i er kun 12 m2, og det skal kun være for at give video-aftenerne et ekstra pift. derfor vil jeg heller ikke ofre særlig mange penge på det.

Jeg kan se at man mange steder kan få billige surround systemer med DVD-afspiller til, og man kan også få billige blu-ray-afspillere enkeltvis, men vil man have et surrround sound anlæg med blu-ray afspiller, bliver det pludselig meget dyrere. jeg tænkte derfor om man kan købe en billig blu-ray afspiller, samt et billigt surround sound anlæg, og sætte det" sammen" dvs. bruge højtalerne fra DVD-sættet sammen med blu-ray afspilleren?

Men er dette overhovedet muligt, og er der noget jeg skal tage særlig højde for?

Håber i kan hjælpe :)

på forhånd tak.

Til top Vis lekim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lekim

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes