Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 21:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Harman Kardon bøvl (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mindless
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 01 April 2010 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

JEg sidder og skal til at købe en Harman Kardon AVR 155 og deres højttaler system HKTS 11 BQ. Jeg har aldrig haft andet end mit logitech z-5500
og vil gerne ha' noget med mere kraft nu. Jeg står og vil bruge 7000 kr +/- det løse.

Tak for jeres svar.
Til top Vis Mindless's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mindless

Jonas_h
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Jonas tager en pause!

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 01 April 2010 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

Hvad er dit spørgsmål helt præcist?
Til top Vis Jonas_h's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas_h Besøg Jonas_h's Websted

Mindless
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2010
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 02 April 2010 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

Jeg vil gerne vide om H/K er godt nok til pengene, hvad jeg umiddelbart kan købe i stedet for. Nogle nævner NAD, andre Denon... jeg synes det er
svært at bestemme sig. Jeg kan rigtigt godt lide H/K'en.
Til top Vis Mindless's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mindless

jduro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 03 April 2010 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Mindless skrev:
Jeg vil gerne vide om H/K er godt nok til pengene, hvad jeg umiddelbart kan købe i stedet for. Nogle nævner NAD, andre Denon... jeg synes det er
svært at bestemme sig. Jeg kan rigtigt godt lide H/K'en.

Hvis du rigtig godt kan lide H/K, så er det jo systemet for dig. Alle vil gerne hjælpe her inde, men du vil aldrig kunne få et enkelt svar. Hvis du vakler mellem 3 forskellige mærker vil du få 3 forskellige svar. Det bedste råd jeg kan give er at du skal ud og lytte til det hele. Find den lyd som du syntes er rigtig fed. Jeg kender ikke lige de højtalere fra H/K men har haft forskellige recivere fra H/K og kvaliteten er i orden.

Til top Vis jduro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jduro

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 06 April 2010 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

deres recievere kan jeg også kun sige god for, men har hørt flere sige det højtaler sæt ikke skulle være det bedste. Har ikke selv lyttet til det desværre.

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 12 April 2010 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

der er ikke andet for end at komme ud og lytte om det er noget for dig

Jblfan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009
Lokalitet: Jylland
Sendt: 12 April 2010 kl. 23:01 | IP-adresse registreret  

Mindless skrev:
JEg sidder og skal til at købe en Harman Kardon AVR 155 og deres højttaler system HKTS 11 BQ. Jeg har aldrig haft andet end mit logitech z-5500
og vil gerne ha' noget med mere kraft nu. Jeg står og vil bruge 7000 kr +/- det løse.

Tak for jeres svar.

- HKTS11 er et fint sæt og starte med. Der er sikkert mange der vil tale både for og imod - sikkert mest imod - Måske fordi de synes eller tror der er noget der er bedre.
  Der er altid noget der er bedre. Måske koster det mere, måske er der lige en der har fået et skarpt tilbud på noget andet, måske ikke.
  Personligt ville jeg snuppe en større receiver - specifikt AVR355. Det er der flere grunde til, du får bl.a. en programmerbar fjernbetjening der kan styre hvadsomhelst, du får The Bridge2 med til prisen ( Ipod Dock der kan styres af AVR'n ), mere power og flere indgange.
  Når / Eller hvis der senere går nørd i den, kan du putte 2 bedre frontHT på, og bruge de to oprindelige som reservedele, skuffefyld eller til 7.1.
  Sub'en i sættet er OK. Derudover synes jeg personligt at design samt pris / Performance taler for. Så vidt jeg husker laver vores lokale forhandler i Viborg en kombi med AVR255+HT for 8k og 355+HT for 9k. ...

JBLfan

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes