Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 11:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: hjælp til valg af receiver (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ahm123
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

Jeg er på udkig efter en Surround receiver. Jeg er ret ny i dette område, og håber derfor at nogen af jer med lidt mere erfaring, kan hjælpe mig lidt på vej.
Da rummet er af begrænset størrelse, har jeg valgt at lave et setup med nogle satellit-højttaler, samt en sub. Muligt at jeg skifter min front og center på et senere tidspunkt (dog stadigvæk af en begrænset størrelse), men som det er nu, så skal jeg i første omgang have fat i en receiver.
Jeg er blevet præsenteret for NAD T747 og en Pioneer (kan ikke lige huske hvilken model).. NAD T747 synes jeg spillede glimrende, men selvom det selvfølgelig ikke er det vigtigste, så synes jeg den er utrolig kedelig at se på. Min oplevelse af Pioneer blev lidt ødelagt en uinspireret sælger (han må havde haft en dårlig dag, for normalt bliver man da mødt med stor entusiasme i hifi-butikker), så jeg er stadigvæk langt fra et køb.

Jeg har fastlagt et budget på max. 8000 kr.
Selvom det selvfølgelig ikke er optimalt, så vil en Surround receiver med acceptable muligheder for stereo være at fortrække. 
Så må den gerne være brugervenlig, og let at sætte op..

Nogen forslag? - På forhånd tak for hjælpen!
Til top Vis ahm123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ahm123

Jblfan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 26 Marts 2010 kl. 20:26 | IP-adresse registreret  

Harman AVR355 - Eller AVR460, men den er nok lidt dyrere, mener den findes omkring 9K. Nok det i nyere tid jeg har hørt spille bedst stereo ( Altså Harman's Surround-Receivere ) af surround-udstyr.

JBLfan

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes