Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 17:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Lille Stue vs Surround (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
3dmx
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 24 Marts 2010 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

Ja jeg er endnu en blasfemisk amatør der besudler de hellige hifi tæpper med mine små nærige sko, men jeg har ikke fundet et passende forum til sådan nogle som os. (jeg ved det var en servering til folk med diverse hånlige forslag - fyr løs).

Anyway...  Har aldrig haft surround. Har meget lidt plads.

Inden jeg beslutter mig for budgettet, ville jeg høre om nogen erfarne folk herinde kunne fortælle mig om jeg spilder mine penge på at købe et surround anlæg ved at montere det under de forhold her:

Er vi ude i noget der giver så lidt følelse af surround, at jeg er lige så godt stillet og billigere sluppet med bare at købe en surroundbar.
Er forholdene så krævende at jeg minimum skal have et system af en vis kvalitet ?
Er min sofa grim ?

Det giver sig selv at sattelitterne ikke må fylde meget, især til baghøjttalerne, til gengæld kommer det aldrig til at spille synderlig højt på de afstande.

Nogen kloge ord ?

udover at jeg skulle tage at fyre fruen og blive en mand - med et rigtigt setup.
Til top Vis 3dmx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3dmx

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 24 Marts 2010 kl. 13:24 | IP-adresse registreret