| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jeg er endnu en gang kommet i kådhed over at opgradere min nuværende hjemmebiograf. Det skal siges, at jeg går rigtig meget ind for livsstilen, samt god lyd. Jeg er ikke her for at debatere mit valg af højttalersystem, da jeg ved, at mange af jer har noget i mod BOSE. Det er blot jeres eller mit eget problem!
Den hjælp jeg er ude efter, er hvilken receiver jeg skal vælge, eller hvad jeg nu mangler!
Mit setup ser pt sådan ud;
TV - Panasonic 42" pz80EA, så vidt jeg husker (er ikke hjemme i lejligheden, da jeg har været i HongKong i et par måneder) Højttalere - BOSE Acoustimass 10 Bluray/DVD - Panasonic BD10 (deres første model, så vidt jeg husker) Surround/receiver - Technics (kan ikke huske modelnummeret, men en af deres sidste modeller inden de stoppede produktionen)
Jeg er som sagt på udkig efter en ny forstærker/receiver. Den må MEGET gerne have Ipod-dock, og skal understøtte full hd lyd. Jeg har kigget på nogle DENON modeller, og de lokker ret kraftigt.
Jeg vil max ud og give 4-5.000. Så hvilket valg ville være det bedste til prisen?
Mvh
Jeppe
|