| Sendt: 22 November 2009 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
Jeg har lige købt mig Harman Kardon's Cineberlin 11bq system, og jeg har haft lidt problemer med det.
Det største/mest irriterende er at recieveren har en mislyd...det klikker simpelthen! Det kommer fra venstre side foran (bag ved standby lampen). Indtil videre er fejlen periodisk, og kommer lidt som det passer den. Der kan gå 6 timer før klik lyden kommer eller 1 times tid...
Jeg har placeret recieveren i et sofabord, så den står ikke fuldstændigt frit, som de anbefaler i vejldningen, men den er heller ikke lukket helt inde. Det er luft i siderne og lidt bagved, så jeg tror ikke det er varmen, men alligevel tester jeg det, hvor det står helt frit, for at udelukket det..
Er der nogle, som ved mere end jeg, som kan hjælpe?
Jeg har haft et andet problem også, men det er godt nok løst nu.... Men efter jeg havde kørt EzSet/EQ ville revieveren absolut ikke give noget lyd fra sig overhovedet fra nogle af de kilder jeg satte til! Jeg havde næsten opgivet, men besluttede mig så for at køre en EzSet/EQ igen, og så virkede det hele igen...mærkeligt!
Har andre prøvet ligende eller kan forklare det?
Kim
|