MadsC skrev:
7.1 betaler du ik mere for når den er brugt,+ altid rart at ha flere kanaler til senere udvidelse af ens system.
875 spiller alt med rigtig godt styr på det hele, den er neutral i lyden måske lidt til den lyse side i lyd. Jeg tror ikke man finder en Surround receiver der spiller bedre i den klasse 10000kr. klassen
Det eneste negative ved den er nok varme udviklingen, den skal stå for sig selv åbent ikke lukket inde i et skab. Den bliver forholdsvis rimelig varm ved længere tids brug.
Selve designet er måske ikke det flotteste, samlignet med feks. pioneer.. eller kun ros fra mig, men hvad skal du give for den?
|
|
|
Nu lyder det som om, du skal bruge stereomode til fester ?
Til det formål er den lige så god som enhver anden stereoforstærker, er min påstand . Det med om den ene er bedre end den anden til stereo er altså hvis du sidder og lytter koncentreret til musikken. Når man groft sat op afspiller sine MP3filer fra sin bærbare til fest så er det ikke lige kanalseparation og alt det andet som der lægges vægt på. Til den pris vil jeg ikke tøve med at slå til. Men okay nu lytter jeg også gerne til musik i surroundudgaver (SACD) hvilket jo er fyfy for stereofanatikere .
Har du prøvet at høre stereo en hel aften på den med okay volume? Hvordan opfører den sig så?
|