| Sendt: 10 September 2009 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey er nu her så håber folk vil hjælpe med en lille ting.. vil have et surround anlæg men aner egentlig ikke så vildt meget af hvad der er godt og hvad man skal holde fingrene fra.. det skal jo selvfølgelig være så kraftigt som muligt til de penge jeg vil smide i det..
er det nødvendigt med en subwoofer ved selvfølgelig godt man får en noget bedre lyd men det kan vel købes senere..
men egentlig er jeg nok på udkig efter en 5.1 reciever og nogle front center samt baghøjtaler i første omgang. har 3000 til 4000kr at gøre godt med evt noget brugt hvis der kan fås noget rimeligt til en god pris.
har selv fundet dette sæt hvad siger i til det forstærkeren er vel egentlig udemærket den har hdmi og alt det der.
http://cableman.dk/product.asp?product=2992
ellers er synes jeg eltax concept 500 front højtalerne spiller rigtig godt det var sådan et sæt jeg havde før men kan ikke rigtig finde dem til salg mere...
ellers vil jeg meget gerne høre hvad i ellers kan anbefale. ved pengene er små men er ikke nogen extremist der behøver det bedste af det bedste:-) bare noget der kan give lidt lyd fra sig når man vil se en god action/adventure film:-)
har forresten en helt ny 42" plasma skærm fra LG med Hdmi og optisk muligheder.
ps. måske nogen der kan fortælle mig lidt om det hdmi og hvad man egentlig skal bruge det til.. __________________ Kristian gerken
|