Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 06:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Bose ACOUSTIMASS 10 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Biff
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 19 Juli 2009 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg er blevet lidt varm på dette Bose ACOUSTIMASS 10 højtaler system. Har været ude i butikken og hørt det, og syntes det spiller ganske godt. Problemet er bare at der er mange herinde der skriver at Bose er noget l**t og alt for dyrt. Men har aldrig hørt nogle komme med alternativer der var lige så små som de Bose.

Mit spørgsmål er så, hvad der kunne være af alternativer til MAX 10.000kr. Højtalerne må ikke være meget større end de bose der vist nok er ca 7x15cm. ?

Og endeligt hvis der er nogle der har et Acoustimass 10 eller 15 af nyere alder ville jeg da gerne hører deres mening om det.

På forhånd tak.

Steffen

Til top Vis Biff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Biff

Jehg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 Juli 2009 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

Jeg lånte på et tidspunkt et sæt af en kammerat, da konen mente at det var yt med store højttalere, det lød rimeligt, men vi var enige om der manglede noget i mellem diskanten og bassen, det eneste gode der kom ud af det var at vi stadig har de store højttalere. Men prøv at sammenligne Bose og alm. højttalere i forretningen, hvis du mener det lyder godt, så køb, så kan det være ligemeget hvad andre mener. 

Jehg

Til top Vis Jehg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jehg

Biff
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 19 Juli 2009 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Jeg ved godt at de ikke kan hamle op med større højtalere, har selv et par JBL ES100 stående, og de lyder rigtig godt. Det siger jo sig selv at det ikke kan hamle op med de 4x10" basser osv. De fylder så også bare hele stuen desværre. Og siden jeg også skal tage lidt hensyn til damen osv, så har jeg besluttet at købe noget mindre til at hænge på væggen.
Til top Vis Biff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Biff

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 19 Juli 2009 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

Biff skrev:
Jeg ved godt at de ikke kan hamle op med større højtalere, har selv et par JBL ES100 stående, og de lyder rigtig godt. Det siger jo sig selv at det ikke kan hamle op med de 4x10" basser osv. De fylder så også bare hele stuen desværre. Og siden jeg også skal tage lidt hensyn til damen osv, så har jeg besluttet at købe noget mindre til at hænge på væggen.

Få nogle nosser og bede damen blande sig uden om, alternativt skil dig af med hende i stedet for dine højttalere.

Lige meget hvad du gør, så køb for alt i verden ikke Bose.
Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

Keler
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2007
Sendt: 19 Juli 2009 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

Bassøe skrev:
Biff skrev:

Få nogle nosser og bede damen blande sig uden om, alternativt skil dig af med hende i stedet for dine højttalere.

Lige meget hvad du gør, så køb for alt i verden ikke Bose.

Eller nøj..

Topicstarter: Hvis ikke man spiller røv dart eller er single ^, så syntes jeg BOSE er et OK alternativ. Ville dog ikke smide over 10 kg efter det.

Alternativt, så kig på noget KEF. Designmæssigt fede højtalere og lyder bedre end BOSE. Syntes dog ikke BOSE er så slemt som alle gør det til herinde.
Til top Vis Keler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Keler

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes