Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 23:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Hvem ved!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
linda
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2009
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 08 Juni 2009 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

jeg har læst lidt på det gentagne spørgsmål, surround hvad skal jeg købe! har så gjort en smule forarbejde. nå men mit spørgsmål er ikke hvilket surround anlæg jeg skal købe mit spørgsmål går mere på om jeg bliver snydt hvis jeg køber dette http://www.cinemagic.dk/shop/harman-kardon-hs-3803p.html det virker efter min bedste overbevisning som om at hvis man har et sted mellem 5000-8000 kr så er det i dette man får mest for pengene, jeg skal ikke bruge dvd afspiller da jeg har en i min comp plus at mange film er på harddisken i compén. jeg er ligeglad med hvordan surround dimsen ser ud da det er indholdet og hvad der kommer ud der er vigtigt ;-)

anyway kan være der er nogle der har et helt vildt godt forslag til noget andet, eller en anden årgang/model, eller nogle som har et råd om at købe brugt eller hvad man nu kan finde på.

jeg glæder mig til at få bekræftet/afkræftet min skrivelse

på forhånd tak og glæder mig lidt til at blive en del af debatterne når jeg nu engang bliver en ægte hifiér.  
Til top Vis linda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af linda Besøg linda's Websted

mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 08 Juni 2009 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Nu har det system du linker til jo en DVD. Du skal blot sikre dig, at systemet har de forbindelsesstik, du skal bruge for at forbinde det rigtigt til din 'puter.

Om du bliver snydt, er en anden sag! Men, systemet ser ud til at have hæderligt store højtalere, og en 10" sub. Helt galt går det næppe. Lyden kan man kun vurdere, hvis man selv har hørt det - og det har jeg ikke. 
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon

linda
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Juni 2009 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

ok men så bliver det jo også det billigere når nu jeg skærer dvden væk hehe ;-) sig gerne til hvis du har andre forslag på anlæg som du har hørt som kunne være mig bekendt hehe eller omvendt 
Til top Vis linda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af linda Besøg linda's Websted

Jblfan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009
Lokalitet: Jylland
Sendt: 08 Juni 2009 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

- DVD'en er _indbygget_ i HS 350 systemet... - Til gengæld lyder det hæderligt, og betjening / komfort / design er også ganske OK...

- Prismæssigt kan du sikkert finde det lisså billigt i en lokal butik, som Cinemagic du linker til - den har da været på tilbud til den pris hos vores lokale forhandler osse...!!

/ JBLfan

linda
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Juni 2009 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

ok super. er der noget svensk eller tysk som er billigere end de danske butikker?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes