Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 05:19   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: e det her en fair pris (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lubek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Oktober 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 66
Sendt: 13 December 2008 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

hej
jeg er fortabt i det her anlæg, og vil høre om 14000kr er en fair pris, fra nogle eksperters mening
Til top Vis lubek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lubek
 
winter
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1611
Sendt: 13 December 2008 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

Nej!

Jeg vil sige max 9-11k

Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter
 
kappen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Rabu Acoustics

Bruger siden: 29 Juli 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1401
Sendt: 13 December 2008 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

Aldrig i livet jeg ville give 14000 for det.
Til top Vis kappen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kappen
 
Japer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 890
Sendt: 13 December 2008 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

ALtså soørger du om du kan ta 14000 for det fordi det er dit eller det er værd at gi 14000 for fordi du vil købe det ? Som det ser ud nu er der ihvertfald ikke nogen grund til at gi 14000 der er budt 5250 så ja men vil jo gå udfra du er sælger så men så er der ikke nogen grund til at spørge herinde for om en dag for du svar på hvor meget folk vil gi lige nu er det 5250  mangler lige 9000 ca. før du er tilfreds det er jo ingenting
Til top Vis Japer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Japer
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 13 December 2008 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

6-7000 max for det samlet. At jeg så ikke selv ville have det til de penge er så en anden sag. Men hvis det er noget du overvejer at købe samlet, så bør du alt andet lige kunne presse noget af prisen. I hvert fald skal du sørge for der er penge til overs til en effektforstærker til de to fronter, den lille receiver fra NAD er ikke i nærheden af at kunne trække dem bare nogenlunde anstændigt.

Edit: Havde ikke set der var en effektforstærker med, men den er i mine øjne heller ikke pengene værd. Så hellere en brugt NAD C272



__________________
Fars er bedst når mor rør den
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
lubek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Oktober 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 66
Sendt: 13 December 2008 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

nej jeg er køber, men han har skrevet at han vil gå ned til 14000kr, jeg troede ellers at det var en fin pris. 2*cls215=8000 +forstærkerne er vel 7000kr   også er vi allerede op på det.
Til top Vis lubek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lubek
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 13 December 2008 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

lubek skrev:
nej jeg er køber, men han har skrevet at han vil gå ned til 14000kr, jeg troede ellers at det var en fin pris. 2*cls215=8000 +forstærkerne er vel 7000kr   også er vi allerede op på det.

jeg vil nu mene du kan få bedre for samme penge. Receiveren er altså (for at sige det pænt) ikke ret god i forhold til næsten alle andre modeller fra de etablerede mærker på markedet. Højttalerne - tja hvis man er til CV er det fint. Effekten derimod vil jeg også mene at du vil kunne få noget bedre til samme pris (ikke nødvendigvis med samme høje effektopgivelse)



__________________
Fars er bedst når mor rør den
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
lubek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Oktober 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 66
Sendt: 13 December 2008 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

okay, kan du give nogle eks.
Til top Vis lubek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lubek
 
lubek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Oktober 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 66
Sendt: 15 December 2008 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

.
Til top Vis lubek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lubek
 
jyrgen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 December 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 102
Sendt: 15 December 2008 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

Cerwin Vega DC1515 er bedre hvis det skal være 2*15 tommer

I stedet for en CV 2,6, så hellere 2*Nad 218, 2*Nad 208, 2*Acurus A250 osv.

I stedet for Nad reciever, så heller en Onkyo, Pioneer eller Yamaha fx.. Eller bare en forforstærker..



Det ville jeg tage hvis jeg var dig..
Til top Vis jyrgen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jyrgen
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 15 December 2008 kl. 16:33 | IP-adresse registreret  

jyrgen skrev:
Cerwin Vega DC1515 er bedre hvis det skal være 2*15 tommer

I stedet for en CV 2,6, så hellere 2*Nad 218, 2*Nad 208, 2*Acurus A250 osv.

I stedet for Nad reciever, så heller en Onkyo, Pioneer eller Yamaha fx.. Eller bare en forforstærker..



Det ville jeg tage hvis jeg var dig..

helt enig, synes dog også h/k, denon og marantz bør nævnes som mulige receivere. Man skal bare være opmærksom på at de aller mindste modeller som regel ikke har pre out til effektforstærker



__________________
Fars er bedst når mor rør den
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes