| Forfatter |
|
lubek Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 13 December 2008 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej jeg er fortabt i det her anlæg, og vil høre om 14000kr er en fair pris, fra nogle eksperters mening
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 13 December 2008 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej!
Jeg vil sige max 9-11k
|
| Til top |
|
| |
kappen Udelukket fra forum

Rabu Acoustics
Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1401
|
| Sendt: 13 December 2008 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aldrig i livet jeg ville give 14000 for det.
|
| Til top |
|
| |
Japer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
| Sendt: 13 December 2008 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
ALtså soørger du om du kan ta 14000 for det fordi det er dit eller det er værd at gi 14000 for fordi du vil købe det ? Som det ser ud nu er der ihvertfald ikke nogen grund til at gi 14000 der er budt 5250 så ja men vil jo gå udfra du er sælger så men så er der ikke nogen grund til at spørge herinde for om en dag for du svar på hvor meget folk vil gi lige nu er det 5250  mangler lige 9000 ca. før du er tilfreds det er jo ingenting
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 13 December 2008 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
6-7000 max for det samlet. At jeg så ikke selv ville have det til de penge er så en anden sag. Men hvis det er noget du overvejer at købe samlet, så bør du alt andet lige kunne presse noget af prisen. I hvert fald skal du sørge for der er penge til overs til en effektforstærker til de to fronter, den lille receiver fra NAD er ikke i nærheden af at kunne trække dem bare nogenlunde anstændigt.
Edit: Havde ikke set der var en effektforstærker med, men den er i mine øjne heller ikke pengene værd. Så hellere en brugt NAD C272 __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
lubek Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 13 December 2008 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej jeg er køber, men han har skrevet at han vil gå ned til 14000kr, jeg troede ellers at det var en fin pris. 2*cls215=8000 +forstærkerne er vel 7000kr også er vi allerede op på det.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 13 December 2008 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
lubek skrev:
| nej jeg er køber, men han har skrevet at han vil gå ned til 14000kr, jeg troede ellers at det var en fin pris. 2*cls215=8000 +forstærkerne er vel 7000kr også er vi allerede op på det. |
|
|
jeg vil nu mene du kan få bedre for samme penge. Receiveren er altså (for at sige det pænt) ikke ret god i forhold til næsten alle andre modeller fra de etablerede mærker på markedet. Højttalerne - tja hvis man er til CV er det fint. Effekten derimod vil jeg også mene at du vil kunne få noget bedre til samme pris (ikke nødvendigvis med samme høje effektopgivelse) __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
lubek Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 13 December 2008 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay, kan du give nogle eks.
|
| Til top |
|
| |
lubek Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 15 December 2008 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
|
| Til top |
|
| |
jyrgen Forum Bruger


Bruger siden: 27 December 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 102
|
| Sendt: 15 December 2008 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cerwin Vega DC1515 er bedre hvis det skal være 2*15 tommer
I stedet for en CV 2,6, så hellere 2*Nad 218, 2*Nad 208, 2*Acurus A250 osv.
I stedet for Nad reciever, så heller en Onkyo, Pioneer eller Yamaha fx.. Eller bare en forforstærker..
Det ville jeg tage hvis jeg var dig..
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 15 December 2008 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
jyrgen skrev:
Cerwin Vega DC1515 er bedre hvis det skal være 2*15 tommer
I stedet for en CV 2,6, så hellere 2*Nad 218, 2*Nad 208, 2*Acurus A250 osv.
I stedet for Nad reciever, så heller en Onkyo, Pioneer eller Yamaha fx.. Eller bare en forforstærker..
Det ville jeg tage hvis jeg var dig..
|
|
|
helt enig, synes dog også h/k, denon og marantz bør nævnes som mulige receivere. Man skal bare være opmærksom på at de aller mindste modeller som regel ikke har pre out til effektforstærker __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |