| Sendt: 29 November 2008 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg får med meget stor sandsynlighed en go gammel Harman Kardon AVR25 II som går i arv fra min far.
Da jeg kun har et par gamle bose 305 højtalere lige nu der spiller på en Rotel R03 forstærker vil jeg meget gerne finde nogle andre højtalere som er forstærkeren lidt mere værdig.
Jeg har kigget i et par mdr. på nettet under div fora og har fundet de flotte Dali SL-7 som jeg finder ret tiltalende på deres design. Jeg har aldrig hørt dem, og har haft utroligt svært ved at finde noget som helst om dem generelt. Jeg er efterhånden ved at give lidt op i min søgen efter dem, men er der nogen som har set/hørt noget der er i samme stil designmæssigt som IKKE har B&O initialer på?
Derudover forslag til nogen baghøjtalere+center til rimelig pris der kan supplere lyd fra fronthøjtalere?
Det skal helst være inden for en rimelig prisklasse (10.000 og derover er en tand for meget for pengepungen endnu desværre). Og derfor spørger jeg så herinde, for der må da være noget til rimelige penge som også leverer varen rimeligt godt.
Håber der er nogen der kan hjælpe lidt :)
Mvh Simon
|