| Sendt: 14 Oktober 2008 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har idag en stor Yamaha surroundreceiver+dvdafspiller. Derudover i JBL 2 stk. ret store gulvhøjttalere, stor centerhøjttaler og 2 rimelig store "reolhøjttalere" som baghøjttalere.
Da jeg bor i lejlighed, er mulighederne for at spille højt meget begrænsede så jeg overvejer at finde en "komplet sæt" - altså sådan en færdigt sæt med receiver m. indbygget dvd og alle højttalere og evt. subwoofer, dog ville jeg helst beholde min Audio Pro Ace Bass.
Der skal være i helt blanksort så det mactcher mit nye fladskærm og det skal ikke være noget billigt bras, men heller ikke overvildt dyrt (havde regnet med 5000-7000 kr.).
Jeg har kigget på Harman Kardon, men det er svært at finde rundt i, for produkterne på deres hjemmeside er ikke ens med det jeg finder i danske webshops og så er dvdafspillerne med HD og jeg må sige at jeg fornemmer at det meste mere og mere går over til Bluray, så det er et stort minus.
Måske jeg skulle kigge på lign. sæt fra Pioneer, Samsung, Philips og Panasonic og se hvad de har, eller er det noget skrammel?
|