| Sendt: 05 September 2008 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror godt du kan glemme at forkorte dine kabler. I hvert fald Scart og HDMI kan du ikke "bare lige" gøre kortere.
Personligt har jeg endnu ikke oplevet problemer med at have kablerne rullet op. Jeg plejer at holde mig til store løkker (30-40cm ringe). Jeg vil foreslå at når nu du har plads til at rulle op, så gør det. Hvis det viser sig at have negativ indflydelse på din lyd eller dit billede, så kan du jo poste kablerne her på siden under køb/salg/bytte. Hellere sælgde ud af det hvis du kan få en fornuftig pris, end selv forkorte det.
Jeg håber dét kan hjælpe dine tanker lidt på vej 
/Stefan
edit: Og tillykke med at modtage min post #100 
|