| Forfatter |
|
sunmusic Forum Bruger


Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
| Sendt: 27 August 2008 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er lige faldet over et tilbud som jeg bliver nødt til at dele med andre brugere af denne oplysende side. Onkyo sr805 til 499 pund. En hurtig konvertering på valutakurser.dk giver 4654.22 kroner. (+porto) her er et link til Superfi
|
| Til top |
|
| |
kasper_j Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juni 2008 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 67
|
| Sendt: 28 August 2008 kl. 07:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så skal man bare lige køre til England og hente den, ser ikke ud til at de sender:
UK Mainland Excluding surcharge regions below, including Isle of Wight & Anglesey |
FREE |
Scottish Highlands & Islands HS1-9, IV1-36, IV41-49, IV51-56, KA27-28, KW1-3, KW5-17, PA20-49, PA60-78, PH17-26, PH30-44, PH49-50, ZE1-3 |
£10 |
Off-shore Islands, Channel Islands & Northern Ireland Isles of Man, Scilly, Channel Islands & Northern Ireland |
£20 |
Republic of Ireland Republic of Ireland |
£30 |
In addition, a Saturday Delivery service is available to customers in the UK Mainland, for £16. Please note that any single item that weighs over 30kg when packed cannot be delivered on a Saturday.
We are unable to deliver to customers beyond those regions listed above.
|
| Til top |
|
| |
McFrede Forum Bruger


Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 564
|
| Sendt: 28 August 2008 kl. 07:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
...og hvad koster den da herhjemme?
__________________ Roder med CMOY og lytter på JVC HA-RX700 mod JVC HA-RX900
The world needs to be taught a lesson... I'm the professor!
|
| Til top |
|
| |
Mech0z Forum Bruger


Bruger siden: 01 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 179
|
| Sendt: 28 August 2008 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Koster 6700 ved hifinesse.de som er autoriseret forhandler så de under 5000 må være et rimlig godt tilbud, men det hænger nok sammen med de nye modeller er på vej ud på markedet, så de er ved at ryde lidt op i lageret.
__________________ Min Hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
Nikodk Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 28 August 2008 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige skrevet en mail til Superfi, om de ville sende til Europa - I får besked, når jeg har den
(ja jeg har set at de skriver at de ikke sender til andre lokationer end de nævnte - men sommetider er der jo undtagelser)
Nikolaj
|
| Til top |
|
| |
Furious jt Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 443
|
| Sendt: 28 August 2008 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad så hvis svinet brænder sammen eller andet? Så skal du vel til at døje med at sende den uk for at få den repareret..
|
| Til top |
|
| |
Nikodk Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 28 August 2008 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja jeg ved det godt, vil også helst handle i danmark, men når der er tale om noget der ligner 40% prisforskel tager jeg gerne chancen.
Nikolaj
|
| Til top |
|
| |
Nikodk Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 28 August 2008 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
så fik jeg svar fra dem i England - ja de har kun mulighed for at sende til England
Nikolaj
|
| Til top |
|
| |
Nikodk Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 30 August 2008 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nikodk Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 03 September 2008 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
så er den ankommet - endte med at koste 6.170 kr incl. alt - det er sgu billigt
Nu skal jeg blot ha speedet op for færdiggørelsen af min nye bio, så jeg kan få testet...
Nikolaj
|
| Til top |
|
| |
Porsche Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 98
|
| Sendt: 03 September 2008 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nikodk skrev:
|
så er den ankommet - endte med at koste 6.170 kr incl. alt - det er sgu billigt
Nu skal jeg blot ha speedet op for færdiggørelsen af min nye bio, så jeg kan få testet...
Nikolaj
|
|
|
Ja en rigtig god pris, bare ærgeligt den kun fåes i sølv til den pris 
|
| Til top |
|
| |