Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 15:16   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Denon vs. Onkyo (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thommas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 April 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 25 August 2008 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

Skal have ny receiver, men hvilken??? Eller er det bedre at vente, Denon skifter alle deres modeller nu her,,,,
Til top Vis Thommas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thommas
 
Thommas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 April 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 25 August 2008 kl. 15:14 | IP-adresse registreret  

Har overvejet Denon 2808, Onkyo SR606 eller SR 875

Hvad synes i
Til top Vis Thommas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thommas
 
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 893
Sendt: 25 August 2008 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

Skal det absolut være en af de mærker??

__________________
Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted
 
T.R.J
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 219
Sendt: 25 August 2008 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Den nye Onkyo 876 kommer til September, venter selv på den.
Til top Vis T.R.J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af T.R.J
 
pehansen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 25 August 2008 kl. 15:53 | IP-adresse registreret  

Og de fleste Denon receivere kommer i opdaterede modeller i September, f.eks 2809 er snart på vej.
Til top Vis pehansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pehansen
 
Thommas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 April 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 25 August 2008 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

Men er de opdateret så meget bedre... De andre er jo billige nu...

Behøver ikke kun være de 2 mærker,, Men max 10k herhjemme i pris
Til top Vis Thommas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thommas
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 25 August 2008 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

Er det ikke noget med at man kan få opdatere de Denon recivere fra 2808 og op, til at kunne de samme som de ny modlere ?

Det ville så sige at hvis man køber eller har en Denon 2808 i dag, så kan det optater til en 2809, ikke ?
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
blackfalco
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 66
Sendt: 25 August 2008 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

jeg har lige købt Denon AVC-A1HD ,og der er der noget software opdate på vej til den også til de mindre recivere,hørt det fra hi-fi klubben

Til top Vis blackfalco's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af blackfalco
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 25 August 2008 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

Opgraderingerne kommer til at koste penge, så spørgsmålet er om ikke det er billigere at købe den nye fra start. Alternativt være helt sikker på hvad opgraderingerne består i og overveje om det er noget der er værd enten at betale for eller vente på



__________________
Fars er bedst når mor rør den
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 893
Sendt: 26 August 2008 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

Du kunne også kigge på de nye Harman Kardon recievere. De har alle de nye lydformater, og MASSER af effekt og en stor strømforsyning.

__________________
Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted
 
Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1408
Sendt: 26 August 2008 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Er det ikke noget med at man kan få opdatere de Denon recivere fra 2808 og op, til at kunne de samme som de ny modlere ?

Det ville så sige at hvis man køber eller har en Denon 2808 i dag, så kan det optater til en 2809, ikke ?


Af denne nyhed omtales 3808 som den mindste Denon A/V reciever, som kan opgraderes (mod betaling).


__________________
Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
Til top Vis Gerdes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gerdes
 
Don_Odal
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 December 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 27 August 2008 kl. 09:24 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige købt Onkyo's 875 nedsat til 10.000, og den er virkeligt sublim. Jeg var meget lidt begejstret for lyden på Denon's 3808 - Onkyo'en har en varmere (og downright bedre!) lyd end Denonen, og minder mere om min gamle NAD 216.

Jeg havde forventet at Onkyo'en ville spille musik langt dårligere end den faktisk gør - og surround? *whee* - jotak, der er power nok!

Til top Vis Don_Odal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Don_Odal
 
Rysz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1445
Sendt: 03 September 2008 kl. 07:31 | IP-adresse registreret  

Gerdes skrev:
StarTrek skrev:
Er det ikke noget med at man kan få opdatere de Denon recivere fra 2808 og op, til at kunne de samme som de ny modlere ?

Det ville så sige at hvis man køber eller har en Denon 2808 i dag, så kan det optater til en 2809, ikke ?


Af denne nyhed omtales 3808 som den mindste Denon A/V reciever, som kan opgraderes (mod betaling).

Alle modeller fra 1508 til 2808 udgår og erstattes af 1509 til 2809. 3808 og opefter kan opgraderes via netværk. En opgradering kommert til at koste det samme som den prisforskel der bliver på 3808 og 3808A, nemlig 300,- kr. Såfremt forstærkeren er købt andre steder end ved HFK kan opgraderingen erhverves direkte ved Denon (så vidt jeg husker er prisen 100 euro).

Til top Vis Rysz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rysz
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes